همراه اول
19. مهر 1395 - 8:00   |   کد مطلب: 28534
فردا دیر است همین امروز پاس را دریابید
آبروی ورزش استان همدان در گرو 80 میلیون تومان
آبروی ورزش استان همدان در گرو 80 میلیون تومان
در حالی که تنها 24 ساعت تا مهلت قانونی برای پرداخت بدهی تیاگو بازیکن برزیلی اسبق پاس همدان وجود دارد، نبود اعتبار کافی در باشگاه پاس، زنگ خطر کسر 6 امتیاز از این تیم را به صدا درآورد.

«تیاگو فراگا» بازیکن برزیلی که سابقه بازی در پاس همدان را دارد، مدتهاست شکایتی برای دریافت مابقی طلبش از این باشگاه به فیفا برده است.

این بازیکن حکم کسر 6 امتیاز از باشگاه را در جیبش دارد و مدتهاست که با فرصت دادن به مسئولان این تیم، به دنبال تسویه است تا شاید این حکم اجرا نشود.

تیاگو که در اولین فصل حضور تیم پاس در لیگ دسته اول حضور داشت برای این تیم به میدان رفت و مبلغ قابل توجهی را بستانکار است و با ارائه تخفیف در مدت زمان مختلف، در نهایت به دریافت 80 میلیون رضایت داد.

در چند فصل گذشته بود که سرپرست پاس همدان راهی برزیل شد تا رضایت او را جلب کند. مدیران قبلی نتوانستند طلب این بازیکن را صاف کرده و مانع از وقوع یک آبروریزی بین‌المللی شوند و در آستانه این آبروریزی قرار داریم.

محمدنقی رحیمی درست در اولین روزهای حضورش در رأس باشگاه پاس با درک این مشکل به فکر کسب رضایت این بازیکن برزیلی بود و در نهایت مهلت سه ماهه‌ای از وی گرفت.

اما در این سه ماه گذشته بر خلاف فصول گذشته هیچ اعتباری به باشگاه پاس واریز نشد و خزانه خالی پاس نیز جوابگوی طلب این بازیکن را ندارد و این مهلت نیز فردا به پایان خواهد رسید.

طبق قول و قرارهایی انجام شده، این بازیکن فردا ظهر در شهر دوبی منتظر نماینده باشگاه پاس است که طلبش را بگیرد و همانجا برگه تسویه حساب و اعلام رضایت را امضا کند.

اما ظاهراً مسئولان ارشد استان در خواب زمستانی هستند و اگر تا فردا این پول به حساب بازیکن طلبکار واریز نشود حکم کسر امتیاز از پاس همدان به فدراسیون ایران ابلاغ خواهد شد و پس از سقوط پاس بزرگ به لیگ دسته دوم، افتضاح دیگری در کارنامه ورزشی مدیران استان ثبت خواهد شد.

با توجه به تعطیلات چند روزه در آخر هفته و بسته بودن صرافی‌های کشور، این پول باید فردا چنج شده و در دوبی تحویل این بازیکن شود، درحالی که دست رحیمی بیش از گذشته خالی است و اعتبار وی نیز در گرفتن مهلت از این بازیکن برای تسویه کامل، تمام شده است.

در حالی که تیم پاس تنها با مبلغ یک هفتم سال‌های گذشته بسته شده، استاندار فوتبالی همدان تاکنون مساعدتی نسبت به این تیم نداشته و کودک سر راهی این روزهای ورزش استان اندک امتیاز جمع کرده از هفته‌های نخست لیگ دسته دوم را هم از دست خواهد داد.

امیدواریم نوش دارو بعد از مرگ سهراب در این ماجرا رخ ندهد زیرا قیمت این تأخیر در پرداخت، شاید به ماندن احتمالی در لیگ دسته دوم و سقوط به لیگ دسته سوم ختم شود.

جدا از این بحث تیاگو فراگا، این روزها طلبکاران داخلی پاس که هدیه مدیران عامل گذشته پاس هستند، به طور خودجوش همگی خواهان طلب خود هستند و این یعنی اوج بدبختی و بی‌بزرگی پاس همدان که یک مدیرعامل، تنها در جنگی نابرابر قرار گرفته است.

آقای استاندار فردا دیر است همین امروز پاس را دریابید.

فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار