همراه اول
19. مهر 1395 - 8:30   |   کد مطلب: 28536
برافراشتن پرچم فاطمی به دست بانوان ورزشکار همدانی ؛
ثبت نام هیئت فاطمیون به عنوان نخستین محفل معنوی بانوان ورزشکار همدانی
ثبت نام هیئت فاطمیون به عنوان نخستین محفل معنوی بانوان ورزشکار همدانی
به بهانه ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به گفتگوی کوتاهی با مداح و ورزشکار همدانی پرداختیم.

 

به گزارش همدان ورزش؛ راضیه محمدی پرتو بانوی مداح همدانی متولد 1358 و  دارای کمربند دان یک  تکواندو (کمربند مشکی ) هستند .

 

 

این بانوی همدانی مداح با تجربه و زبانزد در بین بانوان همدانی است که به بهانه ایام سوگواری سالار شهیدان به گفتگو پرداختیم.

 

 

مداح همدانی در گفتگو به خبرنگار ما گفت: از دوران کودکی ورزشهای رزمی را شروع کردم و یک مدت قبل از ازدواج انجام دادم اما به سرانجام نرساندم و بعدها که فرصت پیش آمد در گردان الزهرا که فرمانده گردان خانم گمار بودند و مخلصانه برای اعضای گردان وقت گذاشتند و برای بسیجیان مشوق بودند آموزش دیدم .

 

 

بانوی ورزشکار همدانی ادامه داد: اولین مربی ما خانم چهارده چلیکی بودند و ما در گردان ذوالفقار آموزش های وسیع تر و حرفه ای تر دیدیم .

 

 

محمدی اظهار داشت: ما اولین گروه رزمی کار چادری بودیم که در همدان و مجامع عمومی حاضر شدیم مثل جشن کوثر و .......در این مراسمات مبارزه با چادر داشتیم.

 

 

وی عنوان داشت: بنده دارای یک فرزند دختر هستم که ورزشکار هستند و توفیق داشتم که 20 سال بطور رسمی برای اهل بیت (ع) مداحی کنم  و دوره های پیشرفته و مقدماتی مداحی را در دانشگاه علمی کاربردی  گذرانده ام .

 

 

تکواندو کار همدانی افزود؛ 17 سال در هیئت های مختلف مذهبی خدمت کردم و امسال هیئتی را بطور مجزا افتتاح کردیم بنام هیئت فاطمیون که عده ای از خادمین اهل بیت (ع) در این هیئت مشغول هستند و امسال را از یک دبیرستانه دخترانه شروع کردیم و با سخنران های قوی دعوت کردیم و با ذاکرین زیارت عاشورا برگزار کردیم .

 

 

وی در خصوص مداحی در دهه محرم گفت: قطعا در این دهه برنامه ها منسجم تر است و در حد یک برنامه منزل و خانگی  نیست و مطالعه بیشتر نیاز دارد .

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار