همراه اول
24. مهر 1395 - 9:12   |   کد مطلب: 28576
در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال ایران
پاسی‌ها با شکار شاهین در همدان به صدر نزدیک شدند
پاسی‌ها با شکار شاهین در همدان به صدر نزدیک شدند
تیم فوتبال دسته دومی پاس همدان در هفته ششم این رقابت‌ها موفق شد با شکست تیم شاهین شهرداری بوشهر خود را به صدر جدول گروه خود برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران به ایستگاه ششم خود رسیده که امروز با برگزاری چند مسابقه پیگیری شد.

تیم سقوط کرده پاس همدان که روزگاری در فوتبال ایران آقایی می‌کرد و عنوان قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد این روزها در لیگ دسته دوم فوتبال ایران با رقبای خود دست و پنجه نرم می‌کند.

پاسی‌ها در مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، شهرداری همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، سردار بوکان، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر هم‌گروه شده که باید به صورت دوره‌ای با هم رقابت کنند.

در هفته ششم این رقابت‌ها شاگردان رضا طلایی‌منش در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم صدرنشین شاهین بوشهر پذیرایی کردند که در نهایت با ارائه یک بازی منطقی و استفاده از شرایط میزبانی برنده مسابقه لقب گرفتند.

این مسابقه که با قضاوت تورج رستمی و با کمک رامین بابائی و محمود گوهری‌نژاد برگزار شد که در نهایت با تک گل دقیقه 12 حامد میرزایی سه امتیاز شیرین را برای پاسی‌ها به ارمغان آورد.

در این بازی امید غلامی کلاته، رامین خسروی، وحید جلالی‌نیا، امین کعبی، مجید خمیس، شهرام کوثری (از دقیقه 46 فرشاد قاسمی)، حامد میرزایی (از دقیقه 89 محمدرضا احمدی نیاتابش)، مرتضی کرمی، آرمین طلایی‌منش، سیدجمال معصومی و مسعود رمضانی( از دقیقه 79 رضا حاتمی فرید) برای پاسی‌ها به میدان رفتند.

تیم پاس در همان ابتدای بازی و در دقیقه 12 از ارسال از جناحین موفق شود توسط حامد میرزایی هافبک ریزنقش همدانی خود به گل برتری بازی دست پیدا کند.

هر چند که محمد احمدزاده به قضاوت این مسابقه اعتراض زیادی داشت اما این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پاسی‌ها تمام شد تا وضعیت پاس نسبت به قبل شرایط بهتری پیدا کند.

آرمین طلایی‌منش، وحید جلالی‌نیا و امین کعبی از پاس و مجید غلام نژاد و رضا دهقان از شاهین شهرداری بوشهر اخطاری‌های این بازی بودند.

از طرف دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه بازی دو تیم نماینده کیش و پاس را سه بر صفر به سود پاس اعلام کرده که با احتساب این سه امتیاز پاسی‌ها 13 امتیازی شده و به تنهایی در صدر جدول گروه خود قرار گرفتند.

در ادامه هفته ششم این رقابت‌ها روز شنبه 24 مهر پنج مسابقه دیگر در گروه سوم برگزار خواهد شد که طی آن شاهین توسعه (بانی گستر) کیش از ساعت 15 در ورزشگاه المپیک این جزیره از تیم کارا شیراز پذیرایی خواهد کرد، شهرداری تبریز و آلومینیوم هرمزگان از ساعت15 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامه تیم شهرداری همدان در ورزشگاه شهدای قدس و از ساعت 15 میزبان تیم سردار بوکان خواهد بود؛ نیروی زمینی تهران در ورزشگاه نزاجا برابر کاسپین قزوین صف‌آرایی خواهد کرد و در آخرین مسابقه این گروه تیم هف سمنان در ورزشگاه ولایت این شهر به مصاف شاهین ماهشهر خواهد رفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار