همراه اول
25. مهر 1395 - 9:28   |   کد مطلب: 28597
دقیقی: قسمت نبود در این دیدار گلزنی کنم/مهدی رحمتی ناجی تیم
مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: در صورتی که با بد شانسی مواجه نمی شدم می توانستم برای تیمم گل به ثمر برسانم که قسمت نبود در این دیدار گلزنی کنم.

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار دو تیم فوتبال استقلال و سیاه جامگان اظهار کرد: بازی پا یاپایی را از هر دوتیم در نیمه دوم شاهد بودیم اما در نیمه دوم با تدابیر کادر فنی توانستیم موقعیت های زیادی را روی دروازه تیم استقلال خلق کنیم و به طور حتم در صورتی که واکنش های خوب مهدی رحمتی نبود به راحتی می توانستیم استقلال را با اختلاف زیاد شکست دهیم. از طرفی تیم ما با سرمایه 5 میلیاردی روانه مسابقات لیگ برتر شده است در صورتی که تیم استقلال با هزینه 30 میلیاردی در این مسابقات شرکت کرده است.همین که با بضاعت کم مالی توانستیم مقابل چنین تیمی با قدرت بازی کنیم مایه افتخار است اما جای حسرت دارد که نتوانستیم از موقعیت های بوجود آمده خودمان استفاده کنیم تا لا اقل مقابل هواداران و تماشاگرانی که برای دیدن  بازی تیم شهرشان به استادیوم آمده بودند شرمنده نشویم. تیم ما از لحاظ فنی برتر از استقلال بود و حق تیم ما نبود که در این مسابقه با شکست زمین مسابقه را ترک کند. 

وی درمورد داوری این بازی گفت: داوری خوبی را از سیدرضا مهدوی در این مسابقه شاهد نبودیم وی نتوانست بازی را کنترل کند و به راحتی آب خوردن از اعلام دو پنالتی 100 درصد به سود تیم ما صرف نظر کرد، همین سبب شد تا بازیکنان تیم با عصبانیت بازی را ادامه دهند.

مهاجم تیم سیاه جامگان درخصوص عملکردش در این بازی تاکید کرد: با توجه به اینکه در 30 دقیقه پایانی بازی توسط سرمربی تیم به میدان فرستاده شدم نمایش خوبی را ارائه دادم و در صورتی که با بد شانسی مواجه نمی شدم می توانستم برای تیمم گل هم به ثمر برسانم که قسمت نبود در این دیدار  گلزنی کنم. اما به هواداران قول می دهم در دیدارهای آینده بازی های قابل قبول تری را به نمایش بگذارم.

وی تصریح کرد: جا دارد از هواداران خون گرم مشهدی که به استادیوم ثامن آمدند تشکر کنم،تمام سعی ما براین است که در ادامه فصل بتوانیم با اتحاد و همدلی اتفاقات روزهای اخیر را به فراموشی بسپاریم تا با قدرت هم بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم تا باعث خوشحالی مردم استان خراسان رضوی شویم.

مهاجم پیشین تیم ماشین سازی تبریز در خصوص اینکه آیا فرهاد کاظمی در این تیم می ماند یا خیر، افزود: در این چند روز اخیر صحبت های زیادی درباره واگذاری تیم به بخش خصوصی و واریز پول به حساب بازیکنان تیم سیاه جامگان مطرح شده است،امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این باشگاه باشیم زیرا تمام نفرات تیم بدون هیچ چشم داشتی  برای موفقیت باشگاه تلاش می کنند.همچنین امیدوارم فرهاد کاظمی همچنان با قدرت به کارش در تیم سیاه جامگان ادامه دهد و بتواند بار دیگر این تیم  را به روزهای خوب گذشته اش باز گرداند.

وی درباره دیدار بعدی سیاه جامگان با سپاهان در اصفهان گفت: بازی سختی را مقابل این تیم در اصفهان خواهیم داشت، امیدوارم همین طور که بازیکنان در بازی امروز مقابل استقلال با قدرت ظاهر شدند در مقابل سپاهان هم  همچنان پرقدرت ظاهر شوند تا  بتوانیم دست پر از اصفهان به مشهد باز گردیم.

دقیقی در پایان درمورد اینکه در صورت واگذاری این تیم به بخش خصوصی مشکل مالی این تیم برطرف خواهد شد یا خیر، خاطر نشان کرد: تیم ما توسط بخش خصوصی اداره می شود، تیم داری در بخش خصوصی با این هزینه های سر سام آور واقعا دشوار است. از طرفی با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه و اینکه بیشتر بازیکنان تیم متاهل هستند بهتر است مسئولان فکری برای بهتر شدن مسائل مالی تیم در نظر بگیرند. یکی از عواملی هم که سبب شده تا کادر فنی و بازیکنان نسبت به شرایط موجود گله مند نباشند به دلیلی احترامی است که برای مردم استان خراسان رضوی و مدیران ارشد تیم قائلند، امیدوارم هر تصمیمی که می گیرند به نفع تیم باشد تا از این به بعد دیگر شاهد مشکلات مالی در تیم سیاه جامگان نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار