همراه اول
26. مهر 1395 - 9:40   |   کد مطلب: 28610
پرسپولیس با هدایت برانکو همچنان خوش می درخشد و همزمان با صعود به صدر جدول، یک رکورد ویژه هم به نام خود ثبت کرد و این شانس را دارد که در پایان نیم فصل یک رکورد دست نیافتنی را به نام خود ثبت کند.

طلسم پرسپولیس مقابل نفت تهران سرانجام شکست و شاگردان برانکو توانستند مقابل این تیم به پیروزی برسند تا هم نوار ناکامی 4 ساله پرسپولیس پاره شود و هم یک تیم دیگر از فهرست تیمهایی که برانکو موفق به شکست آن ها نشده، خارج شود.

 
به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ از هفته بیست و ششم لیگ برتر چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس نشست و جانشین حمید درخشان شد و تا کنون در 43 بازی لیگ برتری روی نیمکت سرخپوشان نشسته است. شاگردان برانکو 22 بازی در خانه و 21 بازی خارج از خانه به مصاف حریفان خود رفته اند که نتایجی تقریبا مشابه کسب کرده اند؛ 42 امتیاز در خانه و 40 امتیاز خارج از خانه.
 
  
 
 
 
طلسم نفت سرانجام شکست/ ثبت یک رکورد ویژه
شاگردان برانکو روز شنبه در هفته هشتم لیگ برتر شانزدهم توانستند نفت تهران را از پیش رو بردارند و طلسم خود را مقابل زردپوشان تهرانی بشکنند. برانکو و شاگردانش یک رکورد جالب دیگر را نیز به ثبت رساندن و با پیروزی مقابل نفت به روند شکست ناپذیری خود مقابل همه تیم های لیگ برتری در آخرین رویارویی‌شان ادامه دادند و حالا همه تیمهای لیگ برتری (جز صنعت نفت و ماشین سازی که تا کنون با پرسپولیس روبرو نشده اند) در آخرین تقابل خود با پرسپولیس موفق به شکست این تیم نشده اند.
 
 4 گام تا جاودانه شدن
حالا تنها دو تیم در لیگ هستند که پرسپولیسِ برانکو قبلا با آن ها بازی کرده و نتوانسته آنها را از پیش رو بردارد؛ یکی پدیده مشهد و دیگری ذوب‌آهن اصفهان که هفته سیزدهم و چهاردهم این فرصت پیش روی برانکو هست تا طلسم شکست ناپذیری این دو تیم را هم بشکند. البته دو تیم صنعت نفت آبادان و ماشین سازی هم که در فصل جاری لیگ برتری شده اند هنوز مقابل پرسپولیس با سرمربیگری برانکو بازی نکرده اند و امکان برد سرخپوشان مقابل این دو تیم در هفته های دهم و دوازدهم وجود دارد.
 
با این حساب برانکو تنها 4 تیم دیگر را پیش روی خود می بیند که شکست دهد و رکورد خار ق العاده پیروزی مقابل همه تیمهای لیگ برتر را به نام خود کند.
 
 
 
سال طلسم شکنی برای پرسپولیسِ برانکو
تا پیش از آغاز فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیسِ برانکو حسرت کسب پیروزی مقابل سپاهان، نفت تهران، سایپا، ذوب‌آهن و پدیده مشهد را در دل داشت که این فصل تا هفته هشتم موفق به شکست سپاهان، سایپا و نفت تهران شده و آنها را از جدول تیم‌های بدون باخت رو در رو حذف کرده است.

از سد بتونی تا تیم‌های همیشه بازنده
به گزارش مشرق، با نگاهی به جدول عملکرد تیم‌های لیگ برتری مقابل پرسپولیس تحت هدایت برانکو متوجه می‌شویم 5 تیم همیشه مقابل ارتش سرخ برانکو شکننده بوده‌اند. استقلال اهواز، پیکان تهران، راه‌آهن، سیاه جامگان و ملوان پنج تیمی هستند که صد در صد بازی‌های رودررو مقابل پرسپولیسِ برانکو را بازنده بوده‌اند.

بررسی کارنامه برانکو در روزهای شکستن طلسم حریفان/ مربی کروات سربلند در بازی حیثیتی +جدول

البته در این جدول ذوب‌آهن هم سد محکمی مقابل تیم برانکو بوده است. سبزپوشان ذوبی 2 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته‌اند که از این میان یک برد و یک تساوی بدست آورده‌اند و میانگین 0.5 امتیاز در هر بازی را برای شاگردان برانکو رقم زده‌اند.

82 امتیازی که برانکو برای پرسپولیس گرفته است
برانکو از اولین روزی که در لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس نشسته است تا کنون 43 بازی هدایت سرخپوشان را برعهده داشته که از این تعداد بازی، 23 بازی را برده، 13 بار به نتیجه تساوی رضایت داده و 7 بازی را هم با شکست از میدان خارج شده است.

پرسپولیس برانکو در این 43 بازی 66 گل به ثمر رسانده، 42 بار مقابل حریفان گل دریافت کرده و مجموعا 82 امتیاز کسب کرده است. میانگین امتیازات برانکو در پرسپولیس در هر بازی 1.9 امتیاز برای هر بازی رقم خورده است.

برانکو سربلند در بازی حیثیتی
هواداران استقلال و پرسپولیس همیشه از حساسیت ویژه خود برای دیدار دو تیم مقابل یکدیگر صحبت کرده‌‌اند و گاها شنیده‌ایم بسیاری از هواداران حاضرند در لیگ به جای خاصی نرسند اما در دربی مقابل حریف سنتی خود پیروز باشند. برانکو از این حیث هم عملکرد مناسبی داشته و در بین هواداران محبوبیت ویژه‌ای کسب کرده است.

برانکو از زمان حضور در پرسپولیس تا کنون 4 بار مقابل استقلال صف‌آرایی کرده که در این میان 2 برد و 2 تساوی حاصل آن بوده و از 12 امتیاز ممکن 8 امتیاز کسب کرده است. 6 گل تیمش به ثمر رسانده و تنها 3 بار مقابل حریف دروازه‌اش را باز شده دیده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار