همراه اول
16. آبان 1395 - 7:45   |   کد مطلب: 28893
 میلیون تومان فاکتورهای آب هویج در باشگاه پاس!
اظهار نظرهای محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس در جمع خبرنگاران همدانی پیرامون فاکتورهای میلیونی آب هویج و عسل، این روزها نقل محافل عمومی شده است.

به گزارش "همدان ورزش " گفته های مدیرعامل باشگاه پاس که امروز تیتر برخی نشریه های محلی همدان بود، موجی از شایعه ها مبنی بر تخلفات مالی بزرگ در این باشگاه را در محافل مختلف ورزشی این شهر ایجاد کرده است.

روزنامه همدان پیام در شماره شنبه نوشت: مدیرعامل پاس پرده از مسائلی برداشت که مدعی است در دوره های گذشته در این باشگاه اتفاق افتاده و مهمترین آنها نیز در مباحث مالی و فاکتورهای میلیونی خرید آب هویج و عسل است!

محمدتقی رحیمی با طرح این سوال که چرا باید برای خرید هویج مبلغی حدود 45 میلیون تومان هزینه شود؟ اظهار کرد: چرا باید فاکتور چند میلیونی برای خرید عسل روی دست باشگاه باشد؟ این اتفاق ها چگونه صورت گرفته است؟

وی اضافه کرد: در بحث وارد کردن البسه از ایتالیا ردپای یک مربی دیده می‌شود. مگر مربی چه کاره است؟ این اتفاق در کوران تحریم‌ها رخ داده و معلوم نیست چگونه یک مربی در هزینه‌های هنگفت این البسه نقش داشته است.

وی همچنین با اشاره به بدهی‌های تیم فوتبال پاس بیان کرد: تیم فوتبال پاس در حال حاضر نزدیک به سه میلیارد تومان بدهی دارد که با تلاش استاندار در فدراسیون فوتبال یک‌فصل به پاس برای پرداخت بدهی‌ها فرصت داده ‌شده است. من گفتم اگر 800 میلیون تومان به من بدهند تمام این بدهی‌ها را جمع خواهم کرد!

این گفته مدیرعامل پاس در حالی است که برخی معتقدند بدهی مالی باشگاه پاس به اداره مالیات، بازیکنان، مربیان، سرپرستان، عوامل مدیریتی و بازار بیش از 10 میلیارد تومان است و ادعای سه میلیارد تومانی مدیریت باشگاه در شرایطی است که هنوز شکایت های مالی از این باشگاه ادامه دارد.

بسیاری از صاحب نظران فوتبال همدان و از جمله رسانه ها در این سال ها بارها بر عملکرد ضعیف نظارتی بر امور باشگاه پاس اشاره داشته اند.

مدیر عامل باشگاه پاس در حالی اشاره به رقم 14 میلیارد ریالی مجموع قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیمش می کند که باشگاه شهرداری این رقم را تنها پنج میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان می کند.

حال اینکه پاس اکنون با این رقم قرارداد مالی در رده سوم جدول قرار دارد و شهرداری با کمتر از نیمی از این قراردادها در رتبه چهارم ایستاده است.

 

همدان فوتبال

دیدگاه شما

آخرین اخبار