همراه اول
17. آبان 1395 - 11:41   |   کد مطلب: 28919
همدلی و استفاده از بازیکنان با تجربه رمز موفقیت نائب قهرمان مسابقات لیگ برتر همدان است
سرپرست تیم فوتبال ذوالفقار تویسرکان، همدلی، وحدت و بهره مندی از بازیکنان با تجربه را رمز موفقیت این تیم به عنوان نائب قهرمان مسابقات لیگ برتر همدان دانست.

به گزارش همدان ورزش به نقل از رودآور؛ تیم فوتبال ذوالفقار یکی از دو نماینده شهرستان تویسرکان در مسابقات لیگ برتر استان همدان در فصل۹۵ است که توانست با شایستگی عنوان نائب قهرمان این دوره از رقابت ها را به نام خود ثبت کند.

از این رو بر آن شدیم تا با محمدرضا نعمت الهی سرپرست تیم ذوالفقار به گفت و گو بنشینیم.

نعمت الهی دبیر الهیات و معارف اسلامی مدارس شهرستان تویسرکان است که در سال جاری به عنوان سرپرست تیم ذوالفقار در نخستین تجربه ورزشی موفق شد به همراه احمد زنگنه سرمربی این تیم که دارای مدرک مربیگری درجهB  کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است، تیم ذوالفقار را در پایان مسابقات لیگ برتر استان با ۳۷ امتیاز به مقام نائب قهرمانی استان در بین ۱۰ تیم حاضر در لیگ برسانند.

سرپرست تیم ذوالفقار که متولد سال 1350 در تویسرکان است به تازگی وارد عرصه ورزش شده، او انگیزه حضور خود را با عنایت به تأکید بزرگان دین به امر ورزش، خدمت به ورزش شهرستان و بازیکنان فوتبال عنوان کرد و هم اینکه بتواند در راه کسب رضای خدا قدمی بردارد.

نعمت الهی درباره علل و عوامل موفقیت تیم ذوالفقار در کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر استان همدان می گوید: تلاش بازیکنان و زحمات محمد جعفر شمس الهی مدیرعامل باشگاه در جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی باشگاه و همچنین زحمات احمد زنگنه سرمربی و مصطفی سوری مربی تیم از جمله عوامل اثرگذار در موفقیت تیم بوده است.

او حمایت همه جانبه مسئولان ورزشی شهرستان و هیأت فوتبال تویسرکان را از دیگر عوامل تأثیرگذار برای کسب موفقیت های تیم ذوالفقار عنوان کرد.

سرپرست تیم ذوالفقار ابراز امیدواری کرد که در فصل آینده بتوانند با توجه به ظرفیت خوب و توانمندی های فنی بالای بازیکنان، تیم ذوالفقار بتواند به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر استان دست پیدا کند تا به یاری خدا راه برای صعود به لیگ دسته سوم کشور باز شود.

به گزارش رودآور، کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان تیم ذوالفقار به عنوان نائب قهرمان لیگ برتر فوتبال استان همدان در فصل۹۵، متشکل از محمدجعفرشمس الهی مدیرعامل، محمدرضا نعمت الهی سرپرست، احمدزنگنه سرمربی، مصطفی سوری مربی و جواد باباگلی مدیرفنی هستند.

و اسامی بازیکنان این تیم فوتبال بدین شرح است؛ حسین عسگری، افشین منیعی، فرشاد جلیلوند، حسین سبزی، معراج بهرامی، عباس صالحی، علیرضا عبدالملکی، وحید سوری، مرتضی شمس الهی، رضامحمدحسینی، ابراهیم الوندی، وحیدناصری، حمیدجلیلوند، حسن احمدوند، یاسین آقا ملایی، سجاد محمدظاهری، صابر عبدالمالکی، احمد جمشیدی، حمید ترکمند، جواد آقا بابایی، وحید عبدالمالکی، محمد امین حمیدیان ، امیر محمد حبیبی زاده  و امیر محمد ورمزیار.

دیدگاه شما

آخرین اخبار