همراه اول
22. آبان 1395 - 9:05   |   کد مطلب: 28991
همدان؛میزبان مسابقات لیگ برتر هاکی کشوربه رده دوم جدول صعود کرد
تیم هاکی همدان با برتری مقابل قم به رده دوم جدول لیگ برتر هاکی کشور صعود کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ تیم همدان در روز دوم از هفته دوم رقابت های لیگ برتر هاکی مردان کشور با برتری مقابل تیم قم به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

روز گذشته تیم هاکی همدان با برتری چهار بر یک مقابل قم توانست در مجموع 2 دیدار انجام داده مقابل این تیم از هفته دوم لیگ برتر هاکی کشور به رتبه دوم جدول رده بندی این پیکارها صعود کرد.

این دیدار به میزبانی سالن ابن سینای شهر همدان برگزار شد

تیم همدان در روز نخست هفته دوم این رقابت ها پنجشنبه شب گذشته چهار بر سه برابر قم به پیروزی رسیده بود.

همدان با این برتری هفت امتیازی شد و پس از تیم نقده که با 12 امتیاز صدرنشین جدول است، در جای دوم ایستاد و قم با 6 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

تیم هیات هاکی همدان در این رقابت ها با ترکیب امیر چهاردولی، احسان گردان، میثم محمدی، امیر بلالی، مسعود مرآتی، بهداد بیرانوند، ساسان حاتمی نژاد، رضا رحیم پور، آرش بیاتی، محمد سبحان جعفری، سینا نعمتی فخر، میعاد کرامتی، پیام لشکری، محمدعلی فرشچیان، محمد طالبی، محسن بهاروندی و محسن بیگلری حضور یافت.

دهمین دوره رقابت های لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور با حضور هشت تیم در چهار نقطه کشور برگزار می شود.

این پیکارها در 2 گروه چهار تیمی برگزار می شود که در آن تیم هاکی هیات همدان با تیم های نقده (آذربایجان غربی) ، کرمانشاه و قم مسابقه می دهد.

براساس برنامه اعلام شده، مرحله مقدماتی این رقابت ها در سه مرحله و به صورت رفت و برگشت انجام می شود و در نهایت 2 تیم از هر گروه به نیمه نهایی راه می یابند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار