همراه اول
18. آذر 1395 - 11:40   |   کد مطلب: 29208
انتظار برای ظهور گل نرگس،زیباترین آوای زندگی /رویش گل های بهشتی با ظهور مهدی (عج ) معنا پیدا می کند
به مناسبت آغاز امامت ولی عصر (عج ) با تنی چند از ورزشکاران همدانی به گفت و گو پرداختیم.

به گزارش همدان ورزش؛ امروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) است که تمام کائنات منتظر ظهور و قدوم های مبارک هستند تا دنیا از این ظلم و ستم بیرون بیاید .در همین زمینه با تنی چند از ورزشکاران به گفتگو پرداختیم .

 

 

انسیه مختاری نژاد بانوی شمشیر باز و فعال فرهنگی به خبرنگار ما گفت: وظیفه تمام اقشار و جوانان جامعه است که محیط برای امامت امام عصر فراهم آورند حالا که در هر گوشه ای از جهان شاهد ظلم و ستم به مظلومان هستیم و به حدی رسیده که فقط وجود مبارک امام می تواند این ستم ها را از بین ببرد.

 

 

لیلا مختاری دیگر ورزشکار همدانی ظهور و امامت امام عصر را زمینه ساز رفع ظلم و ستم دانست و اظهار داشت : حالا که هر روز شاهد برگشت پیکر شهیدان از عراق و سوریه هستیم و مظلوم بودن شیعه در سراسر دنیا و ظلم و ستم هایی که به شیعیان می کنند ، خود شیعه باید با رعایت تقوا و ایمان بیشتر زمینه ظهور را فراهم کند .

 

 

محمد مهدی  نصرتی مربی همدانی  بیان داشت : روز به روز در جامعه نیاز به امام عصر بیشتر حس می شود و هر کسی به نوبه خود باید سعی کند و قدمی برای تعجیل در ظهور ایشان بردارد ما همگی انسان های کاملی نیستیم اما هر کدام در هر قشر و صنفی که هستیم می توانیم قدمی در این راه برداریم .

 

 

وی با اشاره به خانواده شهدای مدافع حرم گفت: این خانواده های بزرگوار با از دست دادن عزیزانشان در جبهه های حق علیه باطل به خوبی عدالت و بردباری را به نمایش می گذارند و امیدوارم که همه مردم ما وضعیت و شرایط این خانواده ها را درک کنند چرا که همگی حقی بر گردن تک تک ما دارند .

 

 

نصرتی ادامه داد: همان طور که می دانیم اکثر شهدای مدافع حرم در همدان و اکثراستان ها جوان هستند و فرزندانی کوچک  دارند اما راه خود را به خوبی شناخته اند و هدف والایی دارند .

 

 

امیر حسین توکلی ورزشکار همدانی به خبرنگار ما گفت: ورزشکاران در تمام عرصه های ملی و بین المللی ثابت کرده اند که  منتظر ظهورولی عصر (عج) هستند و روز امامت را جشن می گیرند .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار