همراه اول
27. آذر 1395 - 10:15   |   کد مطلب: 29304
پرش ناتمام دولت از موانع فرهنگی جامعه بدون تفکر مدبران / وزارت ورزش،مکانی برای بازگشت امیدهای بر باد رفته
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت باید در بخش ورزش زمینه هایی را ایجاد کند و زوایای اجتماعی وآسیب هارا کاهش دهد یکی از بهترین راه ها توسعه فضای ورزشی است که متاسفانه رتبه منطقی و قابل دفاعی برای دولت به ثبت نرسیده است دولت می بایست از اعتبارات استانی و ملی پروژه های ورزشی را تکمیل کند .

احد آزادی خواه عصو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار ما گفت با توجه به اقدامات فرهنگی در کشور متاسفانه بودجه کافی برای بخش فرهنگی قرار داده نشده است و تنگناهایی در دولت وجود دارد و تحریم ها و غیره باعث شده است که به مطالبات فرهنگی پاسخ داده نشود .

 

وی ادامه داد: اکنون در سرار کشور و استان همدان بیکاری معضل اکثر جوانان است و دولت باید اولویت را در مطالبات مردم و جوانان قرار دهد و  در بحث جابجایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوشبختانه مجلس به این نتیجه رسید که در این حوزه نیاز به تغیرات اساسی داریم  و بین اولویت های دولت و مطالبات مردم و مجلس شکاف عمیقی بود.

 

 

آزادیخواه گفت: همانطور که شما میدانید در بخش فرهنگی کنسرت ها نمره قابل قبولی دریافت نکردند و زیر1 میلیون نفر از این کنسرت ها استفاده کردند .

 

وی افزود:دولت باید در بخش ورزش زمینه هایی را ایجاد کند و زوایای اجتماعی وآسیب هارا کاهش دهد یکی از بهترین راه ها توسعه فضای ورزشی است که متاسفانه رتبه منطقی و قابل دفاعی برای دولت به ثبت نرسیده است دولت می بایست از اعتبارات استانی و ملی پروژه های ورزشی را تکمیل کند .

احد آزادیخواه بیان داشت: در آسیب های اجتماعی یکی از بهترین و سهوالوصول ترین راه ها مهندسی اوقات فراغت جوانان است که دولت باید برای پر کردن اوقات فراغت تلاش خود را کند در بحث اشتغال جوانان نیز دولت نمره قابل قبولی ندارد و باید طوری مهندسی شود که جوانان از بزه های اجتماعی و درگیری ها در امان باشند مثلا در استان همدان یکی از مهم ترین عوامل طلاق اعتیاد است باید سعی کنیم که آن را حل کنیم .

 

وی در خصوص جابجایی وزیر ورزش گفت : جابجایی حوزه مدیریت صورت گرفته است و همانطور که میدانیم گودرزی وزیر سابق از اعتبارات راضی نبودند و گفتند که نمیتوانیم با این اعتبارات مطالبات مردم را پاسخ دهیم امید واریم سلطانی فر بدون حاشیه راه حلی برای معضل جوانان پیدا کند و با قدرت و توان و بدون حاشیه مطالبات ورزشی جوانان را پاسخ دهد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار