همراه اول
2. دى 1395 - 8:49   |   کد مطلب: 29336
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشورگفت: در همه استانها و در سراسر کشور ورزشکاران و نخبگان همگی در حماسه 9 دی حضور دارند و مهمترین مشخصه تمام آن ها قبول داشتن نظام و و قهرمانی های پی در پی در میادین مختلف بین المللی است که باعث به اهتزار در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و به صدا درآمدن سرود کشورمان است و تمام این ها در راستای حماسه 9 دی ، 22 بهمن و..... است .

 

سردار داود آذر نوش در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت : حماسه 9 دی از رویدادهای مهم انقلاب است و در شرایطی که دشمنان انقلاب و اسلام با توطئه هایی که چیده بودند به دنبال فتنه 88  و اقداماتی که عناصر مزدور داخلی انجام دادند مدت زیادی کشور را از فعالیت های اقتصادی ، فرهنگی ، و............دور کردند .

 

وی ادامه داد: لذا مردم آن جا که احساس کردند پای دین و انقلاب در میان است و از حکم اعتقادی و به اعتقادات مردم که توهین به اباعبدالله الحسین (ع) بود و ساختار نظام را هدف گرفته بودند مثل همیشه به میدان آمدند و حماسه بزرگ 9 دی و راهپیمایی میلیونی رقم خورد .

 

آذر نوش بیان داشت:  در حماسه 9 دی مردم با رهبرشان عهد و پیمان بستند و این رویداد بزرگ انقلاب را بیمه کرد و  ما چندین رویداد بزرگ داشتیم که انقلاب در آن ها بیمه شد و حماسه 9 دی یکی از این رویدادها بود .

 

وی افزود: جامعه ورزش نیز که همیشه در خدمت مردم بوده است  در این حماسه بزرگ شرکت خواهند کرد و این قشر به خاطر روحیه جوانمردی و عزتی که دارند و همیشه یار و یاور انقلاب بوده و تقدیم 5000شهید ورزشکار در دوران دفاع مقدس نشان دهنده حضور پر رنگ ورزشکاران در انقلاب است .

 

سردار داود آذرنوش گفت: در همه استانها و در سراسر کشور ورزشکاران و نخبگان همگی در حماسه 9 دی حضور دارند و مهمترین مشخصه تمام آن ها قبول داشتن نظام و و قهرمانی های پی در پی در میادین مختلف بین المللی است که باعث به اهتزار در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و به صدا درآمدن سرود کشورمان است و تمام این ها در راستای حماسه 9 دی ، 22 بهمن و .است .

 

 

تنظیم کننده : محبوبه اکبری

دیدگاه شما

آخرین اخبار