همراه اول
8. دى 1395 - 0:07   |   کد مطلب: 29417
جدایی علی کریمی از دینامو زاگرب کرواسی قطعی شده و باید دید او به پیشنهاد کدام باشگاه ایرانی پاسخ مثبت می دهد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام چند سایت ورزشی کرواسی جدایی علی کریمی هافبک ملی پوش کشورمان از تیم دینامو زاگرب قطعی شد و این بازیکن جوان باید به فکر پیوستن به تیم دیگری باشد.

علی کریمی تابستان گذشته با قراردادی 400 هزار یورویی از سپاهان به دینامو پیوست که البته سفارشات زلاتکو کرانچار و ایگور استیماچ نیز در این انتقال بی تاثیر نبوده است. او به عنوان نخستین بازیکن ایرانی فوتبال کرواسی نتوانست انتظارات را برآورده کند.

کریمی که مدتی نیز دچار مصدومیت شده بود، فقط در سه دیدار رسمی برای تیم اصلی دینامو زاگرب به میدان رفت که یکی از آن ها در لیگ برتر و دو بازی دیگر در جام حذفی کرواسی بود.

با آغاز تعطیلات زمستانی لیگ کرواسی، کریمی به ایران سفر کرد و در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادات تیم های ایرانی است. گفته می شود تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن این هافبک جوان هستند، این باشگاه ها به کریمی فرصت داده اند تا ظرف چند روز آینده و پس از بررسی تمام پیشنهاداتش پاسخ قطعی خود را اعلام کند. بدون شک هر تیمی که بتواند نظر مساعد کریمی را جلب کند در ادامه فصل خط هافبک خود را بیمه کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار