همراه اول
8. دى 1395 - 20:35   |   کد مطلب: 29427
توافق نهایی با فوق ستاره تراکتور
ضربه مهلک پرسپولیس به رقیب اصلی
ضربه مهلک پرسپولیس به رقیب اصلی
پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم می‌خواهد قدرتمندتر شود چون مجبور است. آنها ناخواسته تراکتورسازی را قدرتمندتر کردند. امید عالیشاه و احمد نوراللهی سرباز شدند و از این پس پیراهن تراکتور را به تن می‌کنند. بعد از قطعی شدن حضور این دو در تراکتور، پرسپولیسی‌ها به دنبال انتقام بودند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از روزنامه خبر ورزشی، هر چند تراکتوری‌ها می‌گفتند در این انتقال‌ها نقشی نداشته‌اند چون آنها سربازند ولی قرمزها می‌دانستند قدرت گرفتن حریف تبریزی، تا چه حد رقابت را در نیم‌فصل دوم برای آنها سخت‌تر می‌کند.
 
پرسپولیسی‌ها چند ماهی است که دنبال سروش رفیعی هستند و به ویژه بعد از انتقال نوراللهی و عالیشاه به تراکتورسازی، سفت و سخت‌تر به دنبال جذب این بازیکن افتاده‌اند. از سویی باشگاه استقلال هم در تلاش بود تا بتواند رفیعی را جذب کند. آنها اخیراً هم اقداماتی برای جذب این بازیکن انجام دادند اما حاصل این اقدام‌ها خبر مهمی است که می‌دهند‌؛ «ما متوجه شدیم سروش با پرسپولیسی‌ها توافق کرده و حتی قرارداد اولیه بسته است!» این را یکی از مسئولان باشگاه استقلال می‌گوید و جالب اینجاست که یکی دیگر از بازیکنان این تیم هم تأکید می‌کند: «من از بچه‌های دیگر مخصوصاً آنها که با سروش ارتباط دارند (از جمله بختیار) فهمیدم او با پرسپولیس به توافق صددر‌صد رسیده است.»
 
پرسپولیسی‌ها هنوز اعلام رسمی‌ای درباره وضعیت مذاکرات‌شان با سروش نداشته‌اند، این بازیکن هم سکوت اختیار کرده و تنها نزدیکانش هر از گاهی می‌گویند او دوست دارد به اروپا برود اما الان شرایط انتقال این بازیکن به اروپا زیاد مهیا نیست. سروش رفیعی و خانواده‌‌اش با مشکلات مالی روبه‌رو هستند. این بازیکن به ادعای خودش، در دو سال گذشته پولی از فوتبال ایران درنیاورده است. رفیعی می‌خواهد جایی برود که هم از نظر فنی برایش آورده داشته باشد و هم از نظر مالی. پیشنهادهای خارجی‌ای که به دست رفیعی رسیده، درآمد کمی برایش دارد. این پیشنهادها از 150 هزار دلار شروع شده و نهایتاً به 250 هزار دلار می‌رسد. رفیعی می‌داند زندگی در اروپا برایش بسیار گران تمام می‌شود و در واقع این درآمد، تا حدود زیادی خرج زندگی‌‌اش می‌شود. به همین دلیل برای او رفتن به اروپا سخت است. رفیعی گویا تصمیم قطعی گرفته که فعلاً در ایران بازی کند اما هنوز کسی از جزئیات این توافق احتمالی با قرمزها خبر ندارد. او ظاهراً قرارداد 5/1 ساله می‌بندد و در صورت داشتن پیشنهاد خوب در پایان فصل از جمع قرمزها جدا می‌شود.
 
پیشنهاد مالی قرمزها به سروش ظاهراً بسیار وسوسه‌انگیز بوده و باعث شده او تصمیم قطعی برای حضور در این تیم را بگیرد. استقلالی‌ها دیروز با اطمینان از توافق این بازیکن با قرمزها خبر می‌دادند. به هر حال وقتی آنها یک پای مذاکرات هستند، باخبر می‌شوند که پشت پرده چه می‌گذرد و چه اتفاقاتی رخ داده است. آبی‌ها فعلاً به دنبال ایمان مبعلی هستند و می‌خواهند با رد کردن بختیار رحمانی، جا را برای این بازیکن باز کنند.
 
در این بین تراکتورسازی هم خیلی تلاش کرد تا رفیعی را نگه دارد. قلعه‌نویی در آخرین مصاحبه خود گفت سروش قول داده اگر در ایران بماند تنها برای تراکتورسازی بازی کند ولی ظاهراً رقم پیشنهادی قرمزها به قدری وسوسه‌انگیز بوده که او این قول را فراموش و به شرایط خودش فکر کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار