همراه اول
12. دى 1395 - 9:14   |   کد مطلب: 29485
100برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان نهاوند اجرا می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت : بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،100محرم روزبه پیشاپیش با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فرخنده دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یادآور خاطرات و ارزش های والایی است و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است و روز به روز تجلی آن بیشتر و فراگیرتر می شود.

وی افزود: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی امروز بعنوان یک الگو و شاخص برای حرکت های اسلامی بسیاری از کشورهای جهان بر ضد ظلم و ستم قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: بزرگترین مزیت انقلاب اسلامی بر سایر حکومت های دنیا همراهی و پشتیبانی مسئولین و مردم با یکدیگر است. وی اظهار داشت: ایمان، اراده و تقوای الهی از جمله عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود که انقلاب اسلامی را در جهان جاودانه کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی است و دهه فجر، بازسازی صحنه پیروزی برای نسل جوان خواهد بود.

وی افزود: نسل جوان آینده سازان میهن اسلامی هستند و دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

روزبه گفت: بزرگترین وظیفه مسوولان اطلاع رسانی مطلوب از خدمات انقلاب اسلامی در طول سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی است و دهه فجر فرصتی مناسب برای انتقال ارزش های اسلامی به جهانیان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت های ارزشمندی است که باید نسبت به تبیین آنها در آیین های گرامیداشت تلاش جدی به عمل آید.

وی بر برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه ها و آیین دهه فجر از سوی اداره کل تحت امرش تاکید کرد و گفت: برگزاری برنامه های دهه فجر امسال نسبت به سال های گذشته منسجم تر و در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل جوان برگزار می شود.

وی گفت:برنامه های ویژه ای برای دهه مبارک فجر داریم که بر اساس تقویم و برنامه ریزی تعیین شده، از ابتدای بهمن ماه اجرا خواهیم کرد.

وی افزود : ستاد برگزاری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل شد و برابر برنامه تدوین شده ، 100 برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به برنامه های این اداره در دهه فجرشهرستان ادامه داد: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

وی این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را شامل؛ مسابقات فرهنگی ورزشی، نواختن زنگ انقلاب در زورخانه ای این شهرستان مصاف با اولین روز دهه فجر ، برگزاری برگزاری مسابقات کشتی و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان عنوان کرد.

وی تصریح کرد : برگزاری بازی‌های بومی محلی، عطرافشانی قبور مطهر شهداء، برگزاری مسابقات (فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کوهپیمایی)، دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، حضور سازمان یافته ورزشکاران در نماز جمعه  از دیگر برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان  در دهه مبارک فجر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، همچنین به برنامه‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در استان اشاره کرد و افزود: امسال بیش از 10 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در سطح شهرستان  برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش ورزش‌های صبحگاهی، پیاده روی‌های خانوادگی و کوهپیمایی‌های عمومی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

محرم روزبه در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم این کمیته بتواند ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش شهرستان  را در تثبیت و در مسیر ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی قرار دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با تاکید برحضور گسترده جامعه ورزش وجوانان نهاوند درمراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: ورزشکاران و جوانان شهرستان مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار