همراه اول
12. دى 1395 - 23:16   |   کد مطلب: 29495
ساعت 24- سروش رفیعی سودای بازی کردن در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی را دارد و برای رسیدن به این هدف تیم آینده اش را انتخاب خواهد کرد. او می تواند در تراکتورسازی بماند که به نظر شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارد و انتخابهای بعدی اش بازی در اروپا یا پرسپولیس هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سروش رفیعی برای انتقال از تراکتورسازی به تیم های دیگر مشکلی ندارد. 

سروش رفیعی بازیکن سرباز تراکتورسازی که گفته می شد با اضافه خدمات مواجه است و نمی تواند تراکتورسازی را ترک کند با بخشش در اضافه خدمت اش بازیکن آزاد شد. 

این بازیکن روز گذشته از مدیرعامل تراکتورسازی شنیده بود که اضافه خدمتش باقی مانده اما امروز نظام وظیفه اعلام کرد که سروش رفیعی سرباز نیست و می تواند از تراکتورسازی جداشود. 

این اخبار البته سبب نشد که نیم آینده رفیعی مشخص شود. ستاره تراکتورسازی پس از پایان سربازی حالا به دنبال این است که تا آخرین روز نقل و انتقالات پیشنهادهای خارجی اش را بررسی کند. 

سروش رفیعی سودای بازی کردن در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی را دارد و برای رسیدن به این هدف تیم آینده اش را انتخاب خواهد کرد. او می تواند در تراکتورسازی بماند که به نظر شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارد و انتخابهای بعدی اش بازی در اروپا یا پرسپولیس هستند

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار