همراه اول
18. دى 1395 - 11:32   |   کد مطلب: 29585
 اجرای بیش از 300برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با ایام دهه فجر در همدان
معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان در ستاد دهه فجر ورزش و جوانان همدان از برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی ورزشی در ایام دهه فجر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی ضمیری کامل اظهار داشت : در ایام دهه فجر امسال با توجه به دستورالعملی که ستاد دهه فجر ابلاغ کرده و استاندار مسئولیت آن را برعهده دارد این ستاد دارای چند کمیته است که ورزش و جوانان یکی از آنها بوده و از ارگان ها و سازمانهایی که می توانند به بهتر شدن برنامه های دهه فجر و کمیته ورزشی کمک کنند دعوت می شوند.

وی با بیان اینکه در سطح کلان کشور ستاد دهه فجر کمیته ورزش جوانان وجود دارد که مسئولیت این کمیته نیز بر عهده وزیر ورزش و جوانان است گفت: این کمیته در بخش ورزش و جوانان تشکیل شده است.

ضمیری کامل  با بیان اینکه در این راستا دستگاهها و هیئت های ورزشی استان برای همکاری در ستاد دهه فجر دعوت به عمل آمده است گفت: از دستگاهها و نهادهای مردم نهاد خواسته شده که برنامه های خود را در این زمینه ارائه دهند.

وی از اجرای ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با ایام دهه فجر در همدان با همکاری دستگاههای این ستاد خبر داد و افزود: دستگاههای عضو در حوزه ورزش و جوانان 2برنامه مهم خود در دهه فجر را به دبیر خانه ستاد در اداره کل ورزش وجوانان همدان اعلام کنند تا در پایان با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاهها برنامه یکپارچه ای تدوین واجرا شود.

ضمیری کامل تصریح کرد: دستگاههای اجرایی عضو در ستاد دهه فجر ورزش و جوانان یک هفته فرصت دارند تا برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کنند.

وی افزود: حضور پرشور ورزشکاران وجوانان در راهپیمایی 22بهمن ، صعود سراسری کارگران به قله الوند، جشن گلریزان زوج های جوان، برگزاری مسابقات کارکنان دولت ،معرفی و تجلیل از جوانان نخبه ، دیدار با خانواده شهداء ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی جمله پیشنهاداتی بود که در ستاد دهه فجر حوزه ورزش وجوانان مطرح شد.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار