همراه اول
22. دى 1395 - 0:33   |   کد مطلب: 29645
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان برای دیدار با صبای قم با مشکلاتی روبرو است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از هورنیوز – فیروز کریمی که شش روز پیش سکان هدایت تیم نفت آبادان را به‌عهده گرفت، بعدازظهر فردا برای اولین بار به‌عنوان سرمربی صنعت‌نفت روی نیمکت این تیم قرار می‌گیرد و تیم جدیدش را مقابل صبای قم رهبری می‌کند.

سرمربی جدید صنعت‌نفت که هنوز موفق به جذب بازیکنان موردنظرش نشده است، برای دیدار مقابل صبای قم نفرات تهاجمی زیادی را در اختیار نخواهد داشت. برونو اولیویرا هافبک تهاجمی نفت آبادان که محور اکثر حملات تهاجمی این تیم در دیدارهای اخیر بوده، پس از دریافت مرخصی از باشگاه نفت و سفر به برزیل، هنوز به آبادان برنگشته است.

همچنین امیر زلیکانی که طی دور رفت مصدوم شده بود و گفته می‌شد در نیم‌فصل به ترکیب صنعت‌نفت باز خواهد گشت، به‌دلیل تشدید مصدومیت قادر به بازی در ترکیب زردپوشان نخواهد شد و چند بازی این تیم را از دست داده است.

دنی سانتیویا، مهاجم کلمبیایی تیم نفت آبادان نیز با این تیم فسخ قرارداد کرده و به کشورش رفته است تا فیروز کریمی در بخش تهاجمی تیمش بازیکنان زیادی را در خدمت نداشته باشد.

تیم محبوب آبادانی‌ها از ساعت ۱۵ فردا (چهارشنبه) به دیدار صبای قم خواهد رفت و هواداران صنعت‌نفت امیدوار به پیروزی تیم‌شان در این دیدار هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار