همراه اول
25. دى 1395 - 10:52   |   کد مطلب: 29702
همدان میزبان جام جهانی فوتبال هنرمندان شد
سرپرست تیم هنرمندان استان همدان گفت: همدان میزبان مسابقات جام جهانی فوتبال ( ۷ نفره ) هنرمندان شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حسن رمضانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که بخش خصوصی هزینه‌های میزبانی از جام جهانی فوتبال(7 نفره) هنرمندان را  در همدان برعهده گرفت، اظهار داشت: این مسابقات از 24 بهمن ماه تا یک اسفند با حضور تیم‌هایی از 10 کشور در مجموعه 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه میزبانی از این مسابقات از همه نظر به نفع شهر همدان بود برای پذیرفتن آن تلاش زیادی صورت گرفت.

رمضانی از تلاش‌های محمدابراهیم الهی تبار معاون استاندار همدان، اداره کل ورزش و جوانان استان، عباس صوفی عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران برای واگذاری میزبانی مسابقات فوتبال جام جهانی هنرمندان به شهر همدان به نیکی یاد کرد و  با بیان اینکه جزیره کیش هم برای پذیرفتن میزبانی این مسابقات به شدت مصر بود، گفت: برای تامین هزینه‌های میزبانی مشکل داشتیم که بخش خصوصی پای کار آمد و با تقبل هزینه‌ها باعث شد تا شهر همدان چند روز دیگر شاهد یک رویداد بزرگ ورزشی، فرهنگی باشد.

سرپرست تیم هنرمندان استان همدان بیان کرد: هنرمندان 10 کشور برزیل، آلمان، یونان، مجارستان، ژاپن، ترکیه، سوئد، آذربایجان، رومانی و تیم ملی هنرمندان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات در دو گروه 5 تیمی به مصاف هم می‌روند.

رمضانی با اشاره به اینکه هر تیم می‌تواند از حضور 4 بازیکن فوتبال بالای 35 سال نیز بهره ببرد، عنوان کرد: پوریا خسروی، گوینده خبر استان از تیم هنرمندان همدان تیم ملی هنرمندان ایران را در این مسابقات همراهی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات تیمی منتخب از بازیکنان برتر این دوره از جام جهانی فوتبال هنرمندان به مصاف تیم هنرمندان استان همدان خواهد رفت.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار