به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش به نقل از سینمادیلی، در حالی که سعید سالارزهی (مالک جناب خان) از دغدغه های فرهنگیاش برای این عروسک گفته بود و از تبدیل شدن این عروسک به کارکتری متملق ابراز نگرانی کرده بود تا آنجا که به اختلاف و حذف این کاراکتر از تلویزیون انجامید، حالا خودش نخستین استفاده اش از این عروسک بعد از جدایی از خندوانه را به تبلیغات اتوبوسی اختصاص داده است!
این تبلیغات برای یک محصول تجاری و قرعه کشی های این محصول است. بعید است شرکت مذکور به طور خودسر از عروسک جناب خان استفاده کرده باشد و باید دید توضیح سعید سالار زهی در مورد نحوه استفاده از این عروسک چیست . گفته می شود مالک جناب خان این عروسک را با رقمی نزدیک به 300 میلیون تومان در اختیار این شرکت قرار داده است.
همچنین شنیده می شود وضعیت فیلم سینمایی جناب خان با جدایی محمد بحرانی از این عروسک در بن بست قرار گرفته و سعید سالارزهی که قصد استفاده از یک صدای جدید را برای جناب خان را داشته با مخالفت اسپانسرهای فیلم مواجه شده و آنها در شرایط فعلی از سرمایه گذاری روی فیلم جناب خان منصرف شده اند.
دیدگاه شما