همراه اول
26. دى 1395 - 9:02   |   کد مطلب: 29714
پرسپولیس نه پیشنهادی داده و نه صحبتی با من كرده است/ برای گرفتن امتیاز به تبریز می‌رویم
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مطمئن باشید برای کسب پیروزی مقابل تراكتورسازی قرار می‌گیریم و نمی‌خواهیم بدون امتیاز برگردیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل صبای قم در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوب و پرفشاری بود كه خدا را شكر توانستیم 3 امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

وی افزود: در هفته‌های نخست كار سختی داریم. در هفته هفدهم باید در تبریز مقابل تراكتورسازی بازی كنیم كه واقعاً تیم قوی و پرمهره‌ای است. مهمترین حریف ما در تبریز به نظرم سرمای این شهر است اما در عوض قرار است در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی كنیم كه كیفیت چمن بسیار خوبی دارد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال كه چقدر امیدوار است بتوانند تراكتورسازی را در تبریز متوقف كنند، گفت: همانطور كه گفتم بازی سختی است و ما به هیچ وجه نباید در این مسابقه عقب‌نشینی كنیم چون مطمئناً ضربه خواهیم خورد. بدون شک فیروز كریمی حواسش به این بازی است و با شرایط و برنامه‌ریزی مناسب ،تیم را برای امتیاز گرفتن راهی تبریز می‌کند.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: باور كنید بخشی از مشكلات ما در نیم‌فصل نخست كه باعث شد نتیجه نگیریم به مصدومیت بازیكنان كلیدی ما یعنی میلاد جهانی و امیر زلیكانی برمی‌گشت كه باعث شده بود چپ و راست ما دیگر كارایی نداشته باشد.

وی ادامه داد: خدا را شكر چند بازیكن به تیم ما اضافه شده‌اند و قرار است چند مهره دیگر هم جذب كنیم تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم با قدرت شرایط را پیش برده و ناكامی‌های نیم‌فصل اول را جبران كنیم. تیم خوب و یكدستی داریم كه امیدوارم با هماهنگی بیشتر بتوانیم در  ادامه لیگ نتایج لازم را برای صعود به رتبه‌های بالاتر جدول به دست بیاوریم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینكه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با او مذاكراتی را انجام داده، گفت: تا حالا با من صحبتی نشده و هیچ پیشنهاد رسمی نه به خودم و نه به باشگاه از سوی پرسپولیس داده نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار