همراه اول
1. بهمن 1395 - 17:53   |   کد مطلب: 29784
یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشتگان حادثه پلاسکو/فینالیست های کشتی آزاد و پهلوانی مشخص شدند
مشهد – ایرنا – پیش از آغاز دیدارهای رده بندی و فینال کشتی آزاد و پهلوانی جام جهان پهلوان تختی حاضران در سالن شهید بهشتی مشهد با یک دقیقه سکوت یاد و خاطره قهرمانان فقید آتش نشانی تهران که در حادثه ساختمان پلاسکو جان خود را از دست دادند، گرامی داشته شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از ایرنا، از ساعت 17 امروز دیدارهای رده بندی و فینال رقابت های کشتی و پهلوانی جام جهان پهلوان تختی آغاز خواهد شد و سالن سه هزار نفری شهید بهشتی مملو از تماشاگران علاقمند به کشتی است به طوری که جمعیت زیادی نیز در بیرون سالن برای ورود به سالن تجمع کرده اند.
با حضور رشیدیان استاندار خراسان رضوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، حاج علی اصغر نظری پدر چهار شهید، آرمن نازاریان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان، تیمور باتار نماینده اتحادیه جهانی کشتی و مدیرعامل بانک پاسارگاد از برترین مربیان کشتی آزاد، فرنگی و کشتی های سنتی (بانوان و آقایان) و باشگاه های برتر تجلیل شد.
همچنین دوبنده تیم ملی ایران که به امضا ملی پوشان کشتی رسیده از سوی علیرضا حیدری به نمایندگی از فدراسیون کشتی به رشیدیان استاندار خراسان رضوی اهدا شد.
در ادامه این مراسم از حاج علی اصغر انصاری پدر چهار شهید از سوی فدراسیون کشتی و با حضور استاندار خراسان رضوی تجلیل شد.
رقابت های نیمه نهایی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی نیز دقایقی پیش برگزار شد که تیم ایران الف با نتیجه 8 بر صفر از سد تیم ایران ب گذشت و تیم ارمنستان نیز با نتیجه 4 بر 4 و امتیاز مثبت 21 بر 14 تیم قزاقستان الف را شکست داد.
بدین ترتیب تا ساعتی دیگر رقابت فینال این مسابقات بین تیم های ایران الف و ارمنستان برگزار می شود و مسابقه رده بندی را نیز تیم های ایران ب و قزاقستان الف برگزار می کنند.
در رقابت های کشتی پهلوانی و در گروه اول تیم های خراسان رضوی و ایران الف و در گروه دوم نیز تیم های روسیه و ارمنستان به ترتیب اول و دوم شدند.
سی و هفتمین دوره این رقابت ها روزهای 30 دی و اول بهمن ماه در سه رشته آزاد، فرنگی و کشتی پهلوانی در سالن شهید بهشتی مشهد با حضور 40 تیم شامل 26 تیم خارجی و 14 تیم داخلی برگزار می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار