همراه اول
6. بهمن 1395 - 13:16   |   کد مطلب: 29874
دریافت سفته برای ورود به یک بازی فوتسال در همدان + اسناد
هیات فوتبال یکی از شهرستان های استان همدان در اقدامی بی سابقه برای شرکت در یک مسابقه فوتسال به مناسبت دهه فجر از بازیکنان چک و سفته درخواست کرده است .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،هیات فوتبال یکی از شهرستان های   استان همدان در اقدامی بی سابقه برای شرکت در یک مسابقه فوتسال که در رده های سنی آزاد و به مناسبت دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود از بازیکنان مبلغ قابل توجهی چک و سفته درخواست کرده است .

 

که جای تامل دارد برای یک بازی مناسبتی  در شهر خود اگر خانواده ای یا ورزشکاری نتواند این مبلغ را تهیه کند نمی تواند در این مسابقه شرکت کند .

 

 

در مصاحبه ای که با مسئولین ورزشی این شهرستان داشتیم اظهار داشتند برای خسارت به اموال بیت االمال این مبلغ از بازیکنان گرفته می شود ؟

 

 

دریافت سفته برای ورود به یک بازی فوتسال در همدان + اسناد
برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

داود یاری: بعضی از دوستان بدونه اطلاع از شرایط مسابقات ورزشی از پوستر اطلاع رسانی فوتسال شهر صالح اباد به صورت برداشت مغرضانه و فقط بخاطر جذب مخاطب استفاده کرده که لازم دانستم بعضی موارد را جهت اطلاع این عزیز یادوری کنم .1مسابقه مورد نظر دوستانه نیست و رسمی برگزار میشه .2اگر به مسابقات رسمی فوتبال و نحوه برگزاری انها اشنای داشته باشید بابت اجرای شدن مصوبات کمیته انظباطی چک یا سفته دریافت میشه .ولی چند بحث دیگه که لازم به توضیح نیست .لطفا به خاطر جذب مخاطب دست به هر کاری نزنید .قبل از هرکاری خدارا در نظر بگیریم

دیدگاه شما

آخرین اخبار