همراه اول
7. بهمن 1395 - 7:32   |   کد مطلب: 29882
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم شاهین بوشهر اسیر جوانی و انگیزه تیم فوتبال شهرداری همدان شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش؛ هادی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی شهرداری همدان برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: شاهین بوشهر تیم خوب و پر مهره ای است و در حد تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اول فوتبال بسته‌شده و ۳۳ امتیاز این دیدار برای آن‌ها نیز خیلی مهم بود.

وی افزود: تیم فوتبال شاهین بوشهر با هزینه‌های بسیار در نیم‌فصل ۵ بازیکن بسیار خوب جذب کرد و برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز به همدان آمده بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه شاهین بوشهر اسیر جوانی و انگیزه تیم فوتبال شهرداری همدان شد، گفت: قبل از آغاز مسابقه به بازیکنانم گفته بودم باوجوداینکه ۷۰ درصد صعود ما به دور بعدی مسابقات قطعی شده ولی باید از شرف فوتبالی‌ خود دفاع کنیم و به‌طور قاطعانه و به‌عنوان تیم اول به دور بعدی راه پیدا کنیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: در این بازی چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و از بازیکنان جوان استفاده کردیم که در نیمه اول با هم هماهنگ نبودند ولی هر چه بازی گذشت بازیکنان به بازی مسلط‌ شدند و درنهایت در همان نیمه اول از روی نقطه پنالتی به گل رسیدیم.

وی با اشاره به نیمه دوم مسابقه بیان کرد: در نیمه دوم با تعویض‌های انجام شده و روندی که در پیش گرفتیم بر بازی مسلط شدیم و دو گل دیگر هم وارد دروازه حریف کردیم و اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتر دیگری را هم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در این بازی دو نفر از جوانان خود را به کار گرفتیم و نشان دادیم که روزبه‌روز در حال بهتر شدن هستیم کمااینکه ۸ بازیکن ما در این بازی بومی بودند که آینده فوتبال استان‌همدان خواهند بود.

گل محمدی بابیان اینکه مشکلات مالی تیم فوتبال شهرداری همدان بسیار زیاد است، گفت: مسائل مالی آن‌قدر حاد است که در پرداخت قرارداد به بازیکنان هم دچار مشکل هستیم و نمی توان فکر جذب بازیکن و تقویت تیم بود.

وی یادآور شد: اگر مشکل مالی بازیکنان حل نشود به‌طورقطع دچار چالش بزرگی خواهیم شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار