همراه اول
7. بهمن 1395 - 7:33   |   کد مطلب: 29883
رسول منعم اظهار داشت: برای دستیابی به نتایج مطلوب باید اقدامات بر اساس سیاست ها و برنامه های از پیش تعیین شده پیش رود و همچنین توجه به منابع و تقسیم کار دستگاهی در حل مشکلات جوانان نقش مهمی دارد

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص برگزاری کنگره ملی مدیریت امور جوانان اظهار داشت: برای دستیابی به نتایج مطلوب باید اقدامات بر اساس سیاست ها و برنامه های از پیش تعیین شده پیش رود و همچنین توجه به منابع و تقسیم کار دستگاهی در حل مشکلات جوانان نقش مهمی دارد.

وی گفت: کنگره ملی مدیریت امور جوانان شروعی برای هم افزایی دستگاه های مرتبط با حوزه جوانان است اما برای ادامه شرح وظایف دستگاه ها در این خصوص باید مشخص شود.
وی با مثبت ارزیابی کردن کنگره ملی مدیریت امور جوانان گفت: این کنگره فرصت خوبی برای هم اندیشی بین دستگاهی است اما باید بدانیم چنین برنامه های باید در طول زمان ادامه داشته و زمینه های لازم در این خصوص ایجاد شود.
رسول منعم افزود: توجه به افزایش تقاضای نیروی کار در کنار توانمندسازی و آموزش نیروی کار، ایجاد هماهنگی و تقسیم کار بین دستگاه های به منظور ساماندهی مشکلات موجود در حوزه اشتغال جوانان و توجه ویژه به جوانان در زمینه اشتغال زایی می تواند از جمله مهمترین مباحث در این کنگره باشد.
وی در خصوص ساختار کنگره نیز عنوان کرد: کنگره دارای یک شورای سیاست گذاری است که رییس این شورا وزیر ورزش و جوانان است و اعضا آن تعدادی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان، همچنین یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو این شورا است .
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: ریاست کنگره بر عهده آقای رستمی معاون ساماندهی امور جوانان است و‌ دو کمیته علمی و اجرایی نیز به همین منظور تشکیل شده است.
منعم ادامه داد: این کنگره به منظور ایجاد نگرش مثبت به حوزه جوانان، هماهنگی دستگاههای مختلف در موضوع جوانان و تنظیم رویکرد یکپارچه برای سیاست گذاری حوزه مدیریت در امور جوانان تشکیل می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار