همراه اول
16. بهمن 1395 - 8:53   |   کد مطلب: 30003
دزدی های مکرر وسایل ورزشکاران ، معضل جدید باشگاه های همدان
این روزها شاهد اخبار جالب و جدیدی از باشگاه های همدان هستیم که برخی از دزدیده شدن وسایل ورزشی و برخی از ناامن بودن سالن ها گله دارند .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدتی است که چنی تن از مربیان ورزشی باشگاه های دولتی استان همدان از دزدیده شدن کفش های گران قیمت شاگردان شکایت دارند .

 

یکی از مربیان همدانی به خبرنگار ما گفت : چند وقت است که این پدیده در همدان اتفاق می افتد و متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است .

 

وی ادامه داد: بعضی از باشگاه های همدان قفل و تجهیزات درست حسابی ندارند و متاسفانه با وجود  اینکه بانوان در سانس ها مشغول فعالیت هستند اما مشاهده می کنیم که آقایون وارد سالن شده و وقتی می بینند بانوان حضور دارند باشگاه را ترک می کنند .

 

با توجه به اینکه این مسایل در باشگاه های دولتی اتفاق افتاده است جای تامل دارد که مسئولین اقدام موثری داشته باشند .

 

بانوی همدانی در گفتگو با  خبرنگار همدان ورز ش بیان کرد: چندین سال است که در باشگاه های همدان مشغول آموزش شاگردان زیادی در رشته های مختلف  هستم و در این مدت با مشکلات زیادی روبرو بوده ایم اما در این چند ماه اخیر کفش های زیادی از شاگردان را که قیمت زیادی هم داشته اند ربوده اند و در قسمت آقایان نیز شاهد این عمل بوده ایم ، لذا از مسئولین ورزشی تقاضا داریم نسبت به امنیت باشگاه ها توجه بیشتری داشته باشند .

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار