همراه اول
17. بهمن 1395 - 8:36   |   کد مطلب: 30024
فعالیت چشمگیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در دهه مبارک فجر
سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان این روزها فعالیت چشمگیری در گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،درخشش در رقابت های کشوری، برگزاری مسابقات مختلف کارکنان شهرداری و انجام جشن های فرهنگی ورزشی برای آحاد مردم از جمله برنامه های اجرایی این سازمان در روزهای اخیر بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ایام دهه مبارک فجر گفت: جشن های دهه فجر با مشارکت ورزشکاران توام با نشاط و پر محتوا در حال برگزاری است.

امیرحسین اسکندریان با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین وصایا و اهداف امام (ره) و انقلاب اسلامی است که باید در جامعه ورزش صورت گیرد، گفت: اگر رفتار و منش و همچنین سیره عملی بنیانگذار جمهوری اسلامی در بین مردم و جامعه ورزش تبیین شود ثمرات زیادی به همراه دارد .

وی یادآور شد: مقوله ورزش بسیار مهم است چون با سلامت و نشاط مردم در ارتباط است و لذا باید کار فرهنگ سازی آن جدی گرفته شود .

وی برگزاری جشن های مردمی، مسابقات متنوع ویژه کارکنان شهرداری و حضور قدرتمند تیم های بانوان و آقایان شهرداری همدان در رقابت های استانی و ملی را از برنامه های اجرایی در ایام دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: حضور حداکثری ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن مهمترین برنامه اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ایام دهه مبارک فجر است.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار