همراه اول
17. بهمن 1395 - 14:05   |   کد مطلب: 30038
تیم بوعلی قهرمان مسابقات فوتسال خطوط تاکسیرانان همدان شد
تیم بوعلی عنوان قهرمانی هفتمین دوره مسابقات فوتسال خطوط تاکسیرانان شهر همدان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به مناسبت ایام الله دهه فجر و به همت سازمان تاکسیرانی یک دوره مسابقه فوتسال با حضور 240 بازیکن، مربی و سرپرست در قالب 20 تیم بین خطوط تاکسیرانان همدان در دو سالن تختی شهرک بهشتی و کارگران برگزار شد.
در رده بندی این دوره از رقابت ها تیم مدرس توانست با نتیجه سه بر یک مقابل تیم اعتمادیه به برتری دست یابد و عنوان سوم را کسب کند.
همچنین در فینال این مسابقات تیم بوعلی با نتیجه 2 بر صفر  برابر اعتمادیه پیروز شد و توانست جام قهرمانی را به دست آورد.
تیم اعتمادیه نیز عنوان نائب قهرمانی این دوره از بازی ها را کسب کرد و تیم شریعتی نیز عنوان تیم اخلاق این مسابقات را به دست آورد.
در حاشیه این رقابت ها از پنج پیشکسوت فوتسال تاکسیرانی همدان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با تاکید بر ارتقا سطح سلامت و نشاط تاکسیرانان گفت: ورزش به عنوان یکی از مهمترین فعالیت های روزانه آحاد مردم جامعه نقش موثری در تقویت روح و جسم آنان دارد و برهمین اساس پرداختن به فعالیت ورزش تاکسیرانان به عنوان یکی از اقشار مهم در خدمات رسانی به عموم مردم در جامعه باید مورد توجه قرار بگیرد.
رضا میرزایی با قدردانی نسبت به برگزاری مسابقات فوتسال تاکسیرانان همدانی، خواستار تداوم رقابت های مختلف ورزشی در بین این قشر زحمت کش جامعه شد.
وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی بستر مناسبی برای ارتقا سطح روحی و روانی مردم دارد و سازمان تاکسیرانی نیز در این بخش فعالیت خوبی ارایه کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان نیز با تاکید بر لزوم توجه به سلامت و تندرستی تاکسیرانان اظهار کرد: برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در طول سال همواره یکی از برنامه های مهم سازمان است.
مهرداد خورشیدوند افزود: علاوه بر برگزاری رقابت های ورزشی، اجرای جشن های فرهنگی – ورزشی، جنگ های شادی، آموزش های مهارتی و تخصصی، خدمات ورزشی از قبیل ارایه کارت استخر، اختصاص سالن تمرین و مسابقه و حمایت از گروه های ورزشی از قبیل کوهنوردی در برنامه های سالیانه سازمان قرار دارد.
وی همچنین با اشاره به برنامه های متنوع سازمان تاکسیرانی همدان در ایام دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: رژه خودروهای تاکسی همزمان با ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی، نصب و توزیع سه هزار و 500 پوستر با طرح دهه مبارک فجر، برگزاری مسابقات فوتسال، نوسازی تاکسی ها و ارایه خدمات رفاهی برای خانواده تاکسیرانان از مهمترین برنامه های اجرایی در این ایام است.
وی با تاکید برحضور گسترده تاکسیرانان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: خانواده تاکسیرانان همدانی روز جمعه همگام با سایر اقشار مختلف جامعه حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.
آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور رضا میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر همدان، عباس صوفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مهرداد خورشیدوند مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان و با استقبال چشمگیر تماشاگران به میزبانی سالن تختی شهرک بهشتی برگزار شد.
در پایان این رقابت ها به نفرات و تیم های برتر لوح تقدیر، جام قهرمانی و جوایز ارزنده اعطا شد.

دیدگاه‌ها

ممننون از زحمات خوب اقای مهندس خورشیدوند
با تشکر از پوشش خبر عالی اقای مهندس ناصر نژاد

دیدگاه شما

آخرین اخبار