همراه اول
19. بهمن 1395 - 12:17   |   کد مطلب: 30064
جدیدترین خرید پرسپولیس را بیشتر بشناسید +عکس و کارنامه
شهاب کرمی با سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و کسب یک عنوان قهرمانی در لیگ برتر به پرسپولیس آمده تا شاید با درخشش در این تیم به تیم ملی نیز برسد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،پرسپولیس ساعاتی پس از پیروزی پرگل مقابل تراکتورسازی، شهاب کرمی هافبک دفاعی اسبق فولاد و ملوان را به خدمت گرفت تا در غیاب کمال کامیابی نیا بر مشکلات دفاعی اش فائق آید.

اما هافبک سابق فولاد که برای گذران خدمت سربازی اش به ملوان رفته بود با چه سابقه و پیشینه ای پرسپولیسی شده است؟
کرمی به فوتبالش در تیم هایی چون پتروشیمی تبریز، مس سرچشمه و شهرداری یاسوج سر و شکل داد با این حال نخستین بار با فولاد خوزستان به سطح نخست فوتبال کشور معرفی شد؛ آنجا که با خوزستانی ها فصلی رویایی را در لیگ دوازدهم پشت سر گذاشت.
در لیگ یاد شده فولاد بعد از استقلال، تراکتورسازی و سپاهان روی پله چهارم ایستاد با این حال برنده واقعی شهاب ۲۰ ساله بود. کرمی در اولین فصل لیگ برتری اش موفق شد در ۳۱ دیدار لیگ به میدان بیاید آن هم در شرایطی که ۲۴ مرتبه وارد ترکیب اصلی فولاد شد. و البته این اتفاق و این عملکرد دیگر در کارنامه او تکرار نشد.
ترمز پای دیوار السد
خرید جدید پرسپولیس طی دو فصل و نیم برای فولاد خوزستان ۶۳ بازی انجام داد تا اینکه داستان مشکلات برخی بازیکنان در مورد خدمت سربازی اشان مطرح شد. کرمی در نهایت نیم فصل دوم لیگ چهاردهم را برای فولاد به میدان نیامد تا اینکه راهی ملوان شد. با این حال شانس بزرگ او حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود.
در واقع دست خالی اسکوچیچ در مقطعی از لیگ چهاردهم سبب شده بود تا این مربی کمتر توان دست زدن به ترکیب تیمش را داشته باشد و این شانسی بزرگ برای مردان جویای نام فولادی به شمار می رفت.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار