همراه اول
24. بهمن 1395 - 22:53   |   کد مطلب: 30159
۱۱۱ نسخه قرآن تونس در آتش سوخت!
در پی آتش‌سوزی ظهر دیروز، ۲۳ بهمن‌ماه در مسجد جامع «عبدالرحمان» واقع در منطقه «المده» شهر «بنزرت» تونس، ۱۱۱ نسخه از کلام‌الله مجید طعمه حریق شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از پایگاه خبری «أنباء تونس»، مسجد جامع «عبدالرحمان» شهر «بنزرت» در سواحل شمالی تونس ظهر دیروز دچار یک آتش‌سوزی بسیار گسترده شد که این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

«خمیس بن‌علی»، مدیر منطقه‌ای اداره حفاظت مدنی تونس در منطقه «بنزرت» اعلام کرد: در این آتش‌سوزی متأسفانه تعداد ۱۱۱ نسخه قرآن کریم طعمه حریق شد و شماری از فرش‌ها و سجاده‌های این مسجد نیز در آتش سوخت.

وی افزود: اداره حفاظت مدنی منطقه به محض اطلاع‌یافتن از وقوع این آتش‌سوزی، تمامی امکانات و نیروهای خود را بسیج کرد و با حضور به موقع توانست این آتش‌سوزی را مهار کند.

خمیس بن‌علی تصریح کرد: هنوز علت دقیق آتش‌سوزی مشخص نشده، این در حالی است که با وجود قرارداشتن مسجد جامع «عبدالرحمان» در مرکز بافت قدیمی شهر «بنزرت»، آتش‌سوزی در سریع‌ترین زمان ممکن خاموش شد.

وی در پایان گفت: اداره منطقه‌ای حفاظت مدنی تونس در منطقه بنزرت همچنین متعهد شده است که درباره دلایل وقوع این آتش‌سوزی تحقیق کند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار