همراه اول
29. بهمن 1395 - 18:33   |   کد مطلب: 30223
استقبال بسیار کم فوتبالدوستان همدانی از جام جهانی هنرمندان
میزبانی همدان در برگزاری سومین دوره رقابت های جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان با استقبال بسیار کم فوتبالدوستان همراه است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به گزارش ایرنا در حالیکه انتظار می رفت امروز جمعه فوتبالدوستان همدانی ساعاتی از تعطیلی خود را به تماشای این رقابت ها اختصاص دهند، استقبال کمرنگی از بازی ها شد.
حتی بازی تیم ایران مقابل مجارستان در سالن 6 هزار نفری شهر همدان نیز با استقبال حدود 200 تماشاگر همراه شد تا نشان دهد همدانی ها نسبت به میزبانی این دوره از رقابت ها رغبتی نشان نمی دهند.
تبلیغات ضعیف مسوولان اجرایی، بی توجهی به ظرفیت رسانه های محلی و سپردن امور اجرایی به افراد غیر فوتبالی و کم تجربه سبب شد تا میزبانی همدان از این رقابت ها به لحاظ حمایت تماشاگران با شکست مواجه شود.
مسوولان اجرایی بازی ها برای پوشش این ضعف به طبل های بزرگ متوصل شدند و سر و صدای ناشی از طبل ها نیز نارضایتی برخی تیم ها را همراه داشت.
جایگاه VIP این رقابت ها نیز مملو از افراد غیرمسئول و ناشناس بود.
این رقابت ها حتی با استقبال کم رنگ رسانه های استان همدان همراه بود.
تیم ایران امروز در حالی برابر مجارستان شکست خورد که سیدجواد هاشمی بازیگر مطرح تیم کشورمان به شدت نسبت به قضاوت داور بازی اعتراض داشت.
نکته جالب توجه اضافه وزن برخی داوران این دوره از رقابت ها بود ضمن اینکه نماینده داوری همدان با مدرک درجه 3 در این بازی ها که در سطح جهانی است، حضور داشت.
گروهی از بانوان که گفته می شد مترجم تیم های خارجی هستند، از بالای جایگاه ویژه به تشویق تیم ایران با صدای بلند پرداختند که توجه اندک افراد حاضر در سالن را جلب کردند.
کاظم محمدی آقای گل سال 1999 فوتسال آسیا و عضو تیم هنرمندان ایران روز گذشته پدر خود را از دست داد و به این دلیل بازیکنان ایران امروز با روبان مشکی مقابل مجارستان بازی کردند.
یکی از خواننده های کشور قزاقستان در ترکیب تیم ژاپن در این دوره از بازی ها حضور دارد.
بازیکنان تیم برزیل اطلاعی از تغییر این رقابت ها و استفاده از کف پوش سالن نداشتند و به این دلیل کفش های مخصوص سالنی فوتسال را از همدان خریداری کردند.
تیم های ارمنستان و ترکیه عملکرد ضعیفی در این رقابت ها داشته اند.
کادر فنی تیم ایران با تعداد بازیکنان این تیم در نیمکت ذخیره ها برابری می کرد.
این رقابت ها به مدت پنج روز به میزبانی شهر همدان برگزار می شود.
کشور ایران برای سومین سال متوالی میزبان جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان است.
از تیم های ایران، سوئد، برزیل و ژاپن به عنوان مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت ها نام برده می شود.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار