همراه اول
29. بهمن 1395 - 18:38   |   کد مطلب: 30225
از آسیب‌دیدگی بازیکن ژاپنی تا كري‌خواني رکورددار روپایی در گینس
روز دوم مسابقات فوتبال هفت‌نفره جام جهانی هنرمندان که به میزبانی همدان در جریان است با حواشی مختلفی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از  خبرگزاری فارس از همدان، سومین دوره مسابقات فوتبال هفت‌نفره هنرمندان با حضور 9 تیم ترکیه، ژاپن، ارمنستان، آذربایجان، برزیل، تایلند، سوئد، مجارستان و جمهوری اسلامی ایران از 26 بهمن به میزبانی همدان  در حال برگزاری است با انجام 6 مسابقه دیدنی پیگیری شد.

در مسابقات امروز مجموعاً 51 گل از خط دروازه‌ها گذشت که پرگل‌ترین این بازی‌ها مربوط به مصاف تیم ملی کشورمان و ترکیه بود.

هر چند هماهنگی این مسابقات به دلیل مجوزهای لازم دیر انجام شد اما مهدی بوجاریان دبیر هیات فوتبال استان به عنوان کمیته برگزاری مسابقات تلاش زیادی برای نظم این رقابت‌ها از خود نشان می‌دهد.

با وجود اینکه هتل بین‌المللی باباطاهر برای اسکان 9 تیم حاضر در نظر گرفته شده، خانواده‌های همدانی برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان و هنرمندان تیم ملی ایران حضور پررنگی در این هتل داشتند.

تیم ملی هنرمندان کشورمان با هماهنگی قبل صبح پنج‌شنبه راهی خانه سالمندان یاس سفید همدان شدند و از نزدیک با ساکنین این خانه دیدار و از آنها دلجویی کردند.

آسیب‌دیدگی دست یکی از بازیکنان ژاپن باعث شد تا کارکنان اورژانس وی را به بیمارستان بعثت منتقل کنند تا مراحل درمانی این بازیکنان پیگیری شود.

این رقابت‌ها برای دومین روز پیاپی به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش زنده شد و با هماهنگی انجام شده جمعه و شنبه هم این اتفاق صورت می‌گیرد.

دروازه‌بان اصلی تیم ترکیه در مصاف با تیم ملی کشورمان از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و نتوانست تیم خود را تا پایان مسابقه همراهی کند.

عباس صوفی معاون شهردار با مساعدتی که با مسئولان برگزاری این مسابقات داشتند امروز دستور داد تا تعداد اتوبوس های VIP شرکت واحد به سه دستگاه افزایش پیدا کند تا ورزشکاران با راحتی بیشتر راهی سالن مسابقات شوند.

تعداد تماشاگران همدانی امروز نسبت به دیروز افزایش پیدا کرده بود و چند تماشاگر با پرچم مقدس کشورمان به سالن 6 هزار نفری انقلاب آمده بودند.

مهدی حب درویش رکورددار روپایی در گینس در کری با یکی از بازیکنان برزیل در لابی هتل باباطاهر با توپ تنیس، سیب، گلوله فلزی و توپ فوتبال روپایی زد.

برنامه روز سوم مسابقات فوتسال جام جهانی هنرمندان  در جمعه 29 بهمن به شرح ذیل است:

ترکیه-ارمنستان 9:30

ایران _مجارستان 10:30

تایلند- آذربایجان 14

سوئد- برزیل 15:30

ترکیه-مجارستان 17

ایران-ژاپن 18:30

به گفته مسئولان برگزاری این رقابت‌ها تماشای بازی برای علاقمندان رایگان خواهد بود و می‌توانند در سالن 6 هزار نفری انقلاب این مسابقات را از نزدیک دیدن کنند.

سومین دوره مسابقات فوتبال هفت‌نفره جام جهانی هنرمندان که در همدان برگزار می‌شود تا روز یکم اسفند ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار