همراه اول
1. اسفند 1395 - 9:27   |   کد مطلب: 30264
دعوت ووشو کار نهاوندی در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017روسیه
فرود ظفری ووشوکار شایسته نهاوندی در وزن 65کیلوگرم در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور با اقتدار تمام مقابل همه رقیبان باتجربه خود به پیروزی رسید و مدال طلای ارزشمند مسابقت انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017روسیه را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، احمد اسدی رئیس هئیت ووشو شهرستان نهاوند گفت : فرود ظفری ووشوکار شایسته نهاوندی در وزن 65کیلوگرم در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور با اقتدار تمام  مقابل همه  رقیبان باتجربه  خود به پیروزی رسید و مدال طلای ارزشمند مسابقت انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017روسیه را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است چندی پیش نیز علی ظفری در مسابقات انتخابی تیم ملی نو جوانان مدال برنز گرفت و به اردوی تیم ملی نو جوانان راه یافت.

مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در استان فارس و انتخابی تیم ملی بزرگسالان بلافاصله بعد مسابقات جوانان و نو جوانان به میزبانی استان اصفهان برگزار گردید.

احمد اسدی سرمربی نهاوندی تیم استان همدان که برای ششمین سال متوالی بعنوان سرمربی تیم استان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشته گفت :تمرینات طاقت فرسا و بسیار سختی در مدت سال گداشته داشته ایم و با اندک امکانات ووشو این نتایج را در مقابل امکانات ویژه و عالی سایر استانها باغیرتمندی بچه ها و برنامه ریزیهای فنی انجام شده در مدت سال گذشته بدست آورده ایم.

بازیکنان خوب دیگری داشتیم و بازیهای دور اول ودوم خودرانیز بردند  اما متاسفانه در دور یک هشتم حذف شدند و ازراهیابی به اردوی تیم ملی و کسب مدال بازماندند بازیکنانی به مانند امید ظفری ،امیر شاهمرادی ، علی احمدوند و شایان ساکی که همه تلاش خود را کردند اما متاسفانه در دور یک هشتم حذف شدند.

اما نکته قابل توجه این است که امید به آینده روشن باتوجه به بازیهای زیبای بچه ها در مسابقات ،در من به وجود امد وبه این نتیجه رسیدم با اختصاص کمی امکانات و کمی توجه بیشتر میتوانیم در مسابقات انتخابی تیم ملی مدالهای بیشتری برای شهر نهاوند و مردم بزرگ نهاوند به ارمغان آورد.

خدارو شکر میکنم که هیچ سالی دست خالی از مسابقات انتخابی برنگشته ام و ووشو نهاوند و ووشوکاران نهاوندی برای ووشو استان همیشه آبروداری کرده انداقتدار خود رانشان داده اند
در پایان از زحمات محرم  روزبه رئیس محترم اداره ورزش و جوانان که با این که مدت کوتاهی از حضورشان در نهاوند میگذرد اما هموار یار و یاور ووشو بوده و انشالله خواهد بود تا اینکه خبرهای خوش تری از افتخار افرینی ووشو کاران نهاوندی به گوش همشهریان برسد.

دعوت ووشو کار نهاوندی در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017روسیه

دیدگاه شما

آخرین اخبار