همراه اول
4. اسفند 1395 - 13:02   |   کد مطلب: 30318
قهرمانان کشتی آزاد در کنار مردم خوزستان ایستاده‌اند/ رقابت با آمریکا متفاوت از دیگر رقابت‌ها است
نایب قهرمان المپیک ریو با بیان اینکه ما به نوعی خودمان را خوزستانی می‌دانیم، گفت: از خوزستانی‌ها می‌خواهیم به آینده امیدوار باشند و با ایستادگی در برابر بحران‌ها از سد مشکلات عبور کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،کمیل قاسمی در گفتگو با رهیاب با اشاره به اقدام تیم ملی کشتی آزاد در تقدیر از خانواده شهید سعید سیاح طاهری اظهار داشت: مردم مظلوم و رنجدیده خوزستان در محرومیت هستند و در روزهای اخیر هم مسئله ریزگردها و بحران آب و برق بر آنها فشار وارد کرد و با این کار می‌خواستیم به انها اعلام کنیم که قهرمانان کشتی در کنار آنها هستند.

وی با بیان اینکه ما به نوعی خودمان را خوزستانی می‌دانیم، گفت: از خوزستانی‌ها می‌خواهیم به آینده امیدوار باشند و با ایستادگی در برابر بحران‌ها از سد مشکلات عبور کنند.

این کشتی گیر ملی پوش با اشاره به اهمیت رقابت فینال با آمریکا در جام جهانی کشتی عنوان کرد: رقابت با آمریکا نسبت به دیگر تیم‌ها برای ما متفاوت است و این حس ناشی از مسائل مختلف است. جدا از این احساس آمریکا تیم خوبی در کشتی آزاد است و رقابت نزدیکی با ایرانیان دارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در چند سال اخیر به صورت مکرر در برابر آمریکا پیروز شدیم، بیان کرد: این پیروزهای مکرر از اهمیت رقابت ما با آنها کم نکرد و امسال هم رقابت با آمریکا به دلیل برگزاری رقابت‌ها در کشور ما و نحوه صدور ویزا برای کشتی گیران این تیم حساس‌تر شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار