همراه اول
7. اسفند 1395 - 9:55   |   کد مطلب: 30334
عملکرد درخشان مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری در سایه کم لطفی مسئولان همدان
خدمات و حمایت های بی دریغ امیرحسین اسکندریان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برای توسعه ورزش محلات و برگزاری موفق مسابقات مختلف در این عرصه، قدردانی ورزشکاران محلات، اعضای تیم شهرداری و کارکنان ورزشکار شهرداری را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیر بی ادعای ورزش شهرداری بدون تردید موفق ترین عملکرد را طی سال های اخیر داشته است.

اسکندریان در 2 سال اخیر نه تنها تیم از دست رفته فوتبال شهرداری را در میادین کشوری به عنوان مدعی تبدیل کرد، بلکه در عرصه های ورزش محلات، کارکنان شهرداری و بانوان نیز تحولات تحسین برانگیز را ایجاد کرد.

تیم فوتبال شهرداری با سرمربیگری هادی گل محمدی و مدیرعاملی امیرحسین اسکندریان توانست سال قبل موفق ترین تیم لیگ دسته سه معرفی شود و صعود بی دردسر را چند هفته قبل از پایان رقابت ها رقم زد.

امسال نیز تیم فوتبال شهرداری همدان پدیده بی چون و چرای دور مقدماتی لیگ 2 بود.

این تیم چهار هفته مانده تا پایان مسابقات صعودش به دور دوم را قطعی کرد و شگفتی ساز رقابت های لیگ دو لقب گرفت.

مدیرعامل جوان شهرداری با اتکا و اعتماد به کادر فنی جوان و بومی ثابت کرد که می توان با اعتماد به جوانان، دستاوردهای مطلوب را به دست آورد.

** گلایه های منطقی
مدیریت و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری حق دارند که نسبت به بی توجهی مسئولان اجرایی استان به این تیم گلایه مند باشند.

به گفته آنان این تیم صرفا برای شورای شهر و شهرداری نیست و سایر مسئولان مخصوصا استاندار همدان نیز باید به این تیم اهتمام ورزد.

آنها توقعی مبنی بر حمایت تکمیلی ندارند اما ای کاش در حد یک دیدار و نشست صمیمی و یا پاداش مختصر می شد قدردان حداقلی زحمات کادر فنی و بازیکنان این تیم بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان امسال با وجود بضاعت مالی توانست به شکل شایسته تیمش را مورد حمایت مالی و معنوی قرار دهد.

از تسویه مالی و پاداش فصل قبل بازیکنان و کادر فنی گرفته تا پاداش و درصد قابل توجهی از قراردادهای امسال، کارنامه مالی مطلوبی را در زمان مدیریت امیرحسین اسکندریان در این سازمان برجای گذاشته است ضمن اینکه در تلاش برای پرداخت درصد قابل توجه دیگر از قرارداد اعضای تیمش است.

** نمره قبولی در توسعه ورزش محلات

بدون تردید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در سال های اخیر حمایت های همه جانبه از ورزش محلات داشته است.

چتر حمایتی این سازمان بر سر بیش از چهار هزار ورزشکار محلات در رشته های مختلف نظیر فوتبال، والیبال و کشتی قابل تمجید و تحسین است.

اسکندریان در این مدت ضمن ارایه البسه و تجهیزات رایگان در محلات، با ایجاد مجتمع زمین های خاکی فوتبال محلات استارت ایجاد دهکده بزرگ را زد.

حالا دغدغه های محلات همدان مبنی بر داشتن زمین های فوتبال به حداقل رسیده و چشم انداز درخشانی پیش روی ورزشکاران محلاتی است.

** تجلیل شایسته از برترین ها
روز گذشته مراسم تجلیل از برترین ها و خادمان ورزش محلات شهر همدان به نحو شایسته برگزار شد و مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تنها فردی بود که کمتر مورد توجه قرار گرفت.

با این جال باید اشاره داشت به خدمات شایسته امیرحسین اسکندریان که بدون ادعا و با وجود کم لطفی ها، پایدار و با انگیزه نسبت به موفقیت روزافزون ورزش شهرداری در عرصه های حرفه ای، قهرمانی، کارمندی و محلات در تلاش است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار