همراه اول
7. اسفند 1395 - 9:59   |   کد مطلب: 30335
تمجید معاون وزیر ورزش از عملکرد هیات ورزش های همگانی همدان
معاون وزیر ورزش و جوانان کشور با تمجید از عملکرد هیات ورزش های همگانی استانن همدان گفت: هیات ورزش همگانی همدان ممتاز و هادی سبزواری رییس آن مشاور نمونه در ورزش همگانی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،غلامرضا شعبانی بهار در مراسم اختتامیه برترین های ورزش محلات همدان اظهار کرد: ورزش همگانی همدان به لحاظ مشارکت مردمی رتبه خوبی در کشور دارد و امیدوارم شاهد شکوفایی گسترده تر در این بخش باشیم.

وی بیان کرد: با وجود شخصیتی با تجربه و کارآمد در راس هیات ورزش های همگانی همدان، دغدغه ای بابت توسعه ورزش همگانی در این استان نداریم و قطعا شکوفایی ورزش همگانی پایه گذار نشاط و شادابی جامعه، سلامت و تندرستی و مشارکت همه جانبه در این بخش است.

وی افزود: برای ورزش همگانی و محلات همدان بودجه مناسبی را سال آینده در نظر خواهیم گرفت و امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش در بین مردم استان همدان باشیم.

** نقش شهرداری همدان در توسعه ورزش محلات ستودنی است

شعبانی بهار در ادامه با قدردانی از سیدمصطفی رسولی شهردار همدان و سایر اعضای شورای اسلامی شهر همدان در توسعه ورزش محلات گفت: نقش شهرداری همدان در توسعه ورزش محلات ستودنی است.
وی افزود: شهرداری ها کشور در توسعه و تعمیم ورزش عمومی، همگانی و محلات گوی سبقت را از خیلی دستگاه های دولتی ربوده اند.

غلامرضا شعبانی بهار چهارشنبه شب در آیین اختتامیه برترین های ورزش محلات شهر همدان اظهار کرد: امروزه شهرداری ها در جهان پایه اصلی برگزاری المپیادها و بازی های المپیک هستند و میزبانی بازی های المپیک در هر کشوری برعهده شهرداری ها است و در واقع جایگاه مهمی نزد کمیته ملی المپیک (IOC) دارند.

وی اضافه کرد: براین اساس دنیا پذیرفته که شهرداری ها نقش بسیار موثری در توسعه و گسترش ورزش شهروندی دارند و انتظار جامعه جهانی نیز در این است که شهرداری ها تمام زمینه های حرکتی و عمومی ورزش را فراهم کنند.

شعبانی بهار بیان کرد: هم اکنون در کشور رویکرد اغلب شهرداریها فاصله گرفتن از تیمداری و توجه جدی به گسترش ورزش در بخش های عمومی، همگانی و محلات است.

وی بیان کرد: توسعه ورزش برای سلامتی مردم وظیفه مسئولان اجرایی است و در مقابل بیماری ها، مشکلات جسمانی و ایجاد بسترهای سلامت آنها مسئول هستیم.

وی اضافه کرد: امروزه ورزش محلات با وجود محرومیت ها و تجهیزات کم به شکل گسترده در شهرهای مختلف در حال انجام است و وزیر ورزش و جوانان نیز تاکید فراوان به فراهم کردن شرایط مناسب برای توسعه ورزش در این بخش دارد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار