همراه اول
10. اسفند 1395 - 8:48   |   کد مطلب: 30384
سفر رئیس فدراسیون فوتبال کشور به همدان
هواداران پاس قرار است امروز ظهر در حمایت از تیم پاس در مقابل هتل باباطاهر تجمع کنند. آنها خواستار رسیدگی به پرونده پاس و رعایت عدالت از سوی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در حالیکه هنوز تکلیف پاس در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صراحت مشخص و اعلام نشده است، سازمان لیگ طی نمابری به هیات فوتبال همدان صرفا مدیرعامل باشگاه شهرداری را برای حضور در آیین قرعه کشی سه شنبه یازدهم اسفندماه دعوت کرده است و اثری از دعوت نامه پاس نیست!

 

مهدی تاج که در هتل باباطاهر اقامت کرده است پس از مجمع انتخابات هیات فوتبال همدان قرار است با مسئولان اجرایی استان همدان دیداری داشته باشد.

 

هواداران پاس قرار است امروز  ظهر در حمایت از تیم پاس در مقابل هتل باباطاهر تجمع کنند. آنها خواستار رسیدگی به پرونده پاس و رعایت عدالت از سوی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

 

رسانه های ورزشی استان همدان طی جلسه ای مشترک تصمیماتی پیرامون مصاحبه با رئیس فدراسیون فوتبال کشور گرفته اند. آنها نسبت به طرح سووال از مهدی تاج مبنی بر آخرین وضعیت پرونده تیم پاس و روشن شدن تکلیف فعالیت این تیم خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار