همراه اول
18. اسفند 1395 - 10:13   |   کد مطلب: 30486
کانون های بسیج ورزشکاران مروج  منش زورخانه ای در کشور
با توجه به تهاجم فرهنگی که دشمن در سطح کشور داشته است نمی توان به طور مستقیم جوان را به مسجد کشاند اما از طریق فعالیت های ورزشی و اردوها و برگزاری کلاسها نه تنها ترغیب می شوند بلکه آشنایی آن ها به طوری است که بهترین ارتباط را برقرار می کنند .

 

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در پی تشکیل کانون های بسیج ورزشکاران از سال 89 در کشور و نقش فعال این کانون ها در شهرستان ها و استانها در جذب جوانان به هیات های مذهبی و مساجد و برنامه های ورزشی به گفت و گویی با مجید چراغی یکی از مسئولین کانون های بسیج ورزشکاران استان همدان پرداختیم .

 

 

 

 

 

مجید چراغی مسئول کانون بسیج ورزشکاران حضرت ابوالفضل شهرستان بهار در خصوص فعالیت های این مجموعه گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین ورزشکاران جوان و معنویات و در حقیقت ارتباط بین مسجد و جوان به وجود آمده است .

 

 

وی ادامه داد: در اصل وظیفه کانون ها بدین صورت است که ارتباط بین جوان و مسجد ایجاد کند و ورزشکاران ورزش های مختلف بیشتر با مساجد محلات و فعالیت های آن ها در ارتباط باشند .

 

 

 

 

چراغی کار کانون ها را در راستای دغدغه های رهبری که در سه کلمه تحصیل تهذیب و ورزش خلاصه می شود دانست و گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی که دشمن در سطح کشور داشته است نمی توان به طور مستقیم جوان را به مسجد کشاند اما از طریق فعالیت های ورزشی و اردوها و برگزاری کلاسها نه تنها ترغیب می شوند بلکه آشنایی آن ها به طوری است که بهترین ارتباط را برقرار می کنند .

 

 

وی کار تربیتی را برنامه و اساس کار خود دانست و افزود: همان وطر که می دانید توسعه ورزش همگانی و قهرمانی وظیفه وزارت ورزش و جوانان است و ورزش های همگانی هم به این صورت است اما وظیفه بسیج ورزشکاران و کانون ها ترویج منش پهلوانی در جامعه و به خصوص قشر ورزشکار است .

 

 

چراغی با اشاره به تنوع کلاس های ورزشی بیان داشت : در رشته های مختلف ورزشی والیبال ، بسکتبال جودو کاراته رزمی تکواندو و رشته های توپی و زورخانه ای ای فعالیت داریم .

 

 

وی ادامه داد: کلاس های آموزشی فضای مجازی و نظامی و اعتقادی و آموزشی داریم و همده فعالیت های ما در قالب طیبه شجره صالحین است .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار