همراه اول
21. اسفند 1395 - 9:22   |   کد مطلب: 30526
پاس رگ و ریشه همدانی گرفته؛ آقایان خواب بازگشت را از سر بیرون کنند!
رئیس هیات فوتبال همدان گفت: تیم پاس رگ و ریشه همدانی گرفته و بهتر است آقایان خواب بازگشت این تیم به تهران را از سر بیرون کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عباس صوفی افزود: سال هاست که مدام حرف از بازگشت پاس به تهران و مسایل دیگر می زنند. پاس زمانی به همدان منتقل شد که نیروی انتظامی دیگر قصد تیم داری نداشت و این لطف بزرگ همدانی ها بود که اجازه ندادند پاس منحل شود.

وی اضافه کرد: در این سال ها نیز هزینه های زیادی صرف تیم شد هر چند منجر به صعود دوباره اش به لیگ برتر نشد اما فرصت جبران بازهم وجود دارد.

وی بیان کرد: پاس رگ و ریشه همدانی به خود گرفته و در شرایطی که نیروی انتظامی دیگر توان تیمداری نداشت، این تیم را به همدان آوردیم.

رئیس هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: مسئولان مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین بهتر است تدبیر دیگر برای تیمداری اتخاذ کنند چرا که تصمیم گیرنده اصلی در انتقال تیم مسئولان همدان هستند و هیات فوتبال به عنوان مرجع رسمی اجازه انتقال نخواهد داد.

وی افزود: پاس از هواداران پرشماری در همدان برخوردار است هر چند در این چند سال نتیجه انتظار رقم نخورده اما بازهم فرصت داریم تا پاس را به دوران اوج خود بازگردانیم.

صوفی بیان کرد: دوره جدید هیات فوتبال همدان که از چند روز قبل رقم خورد، سیاست های کلانی را دنبال می کند و یکی از اهداف اصلی ما کمک به بازگشت پاس به دوران اوج خود است.

وی به مسئولان مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین پیشنهاد داد: اگر واقعا دلسوز تیم پاس هستند این تیم را در همین همدان تحت حمایت قرار دهند. به هر حال قوامین مختص تهران نیست و همه استان های کشور از جمله همدان در آن سهم دارند. اگر آقایان واقعا درصدد کمک به تیم هستند، همدان با پشتوانه سخت افزاری مناسب و داشتن هواداران پرشمار از حمایت آنها استقبال می کند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار