همراه اول
21. اسفند 1395 - 9:25   |   کد مطلب: 30527
قهرمانی تیم رسانه ورزش در لیگ فوتسال حبابی همدان
تیم رسانه ورزش بربام نخستین دوره لیگ فوتسال حبابی همدان ایستاد تا نماینده این استان در رقابت های قهرمانی کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،این دوره از رقابت ها به همت محمد معین رئیس انجمن فوتبال حبابی استان همدان برگزار شد و در نهایت تیم رسانه ورزش توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این تیم  در دیدار نهایی رقابت ها مقابل تیم قدرتمند و مدعی دانشگاه علوم پزشکی همدان به برتری یک بر صفر رسید و قهرمان شد.

شاگردان میثم ناصرنژاد در صورت تساوی در این دیدار هم قهرمان می شدند اما ضربه کرنر فنی و زیبای مجید بیات به تنها گل بازی تبدیل شد تا این تیم جام قهرمانی را تصاحب کند.

این دیدار از استقبال پرشور بانوان و آقایان تماشاگر مواجه بود و دانشگاه علوم پزشکی به مربیگری علی ثقفی توانست عنوان نائب قهرمانی را کسب کند.

تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز بر سکوی سوم ایستاد.

در فینال این رقابت ها هر دو تیم رسانه ورزش و علوم پزشکی بازی زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش گذاشتند و پس از گل برتری رسانه ورزش، شاگردان ثقفی چند موقعیت مسلم گلزنی در اختیار داشتند که با درخشش محمد حسامی سنگربان موفق خبرنگاران ورزشی نویس مهار شد.

درخشش حمید غلامی و حامد صیفی دیگر بازیکنان رسانه ورزش در این بازی مورد توجه بود ضمن اینکه مجتبی دی آبادی، محمدحسین نوری فر و مجتبی اعظمی نیز در زمان حضور در زمین مسابقه سد مستحکم دفاعی بودند.

تیم رسانه ورزش در این بازی جواد همدانی، امیر غلامی و محمود نظری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

کادر فنی موفق تیم رسانه ورزش متشکل از سعید شاهسوند و محمدرضا بهرامی صفت در کنار میثم ناصرنژاد سرمربی این تیم، در برتری این تیم تاثیر بسزایی داشتند و با تعویض های به موقع با وجود نبود بازیکن کافی توانستند یک برد ارزشمند را به حریف دیکته کنند.

حامد صیفی بازیکن تیم رسانه ورزش همدان نیز گلزن این دوره از رقابت ها لقب گرفت.

فرشید گل محمدی سرپرست تیم رسانه ورزش پس از مدت ها دوری از این تیم به دلیل مشغله کاری، در این دیدار حاضر شد و به خوبی نقش مدیریتی و نظم دهی خود را انجام داد.

رسانه ورزش همدان با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

داوری این دوره از رقابت ها نیز مطلوب بود و محمد معین پسر بهروز معین مدرس فدراسیون فوتبال برگزار کننده و داوراین دوره از مسابقات بود.

محمد معین با ورود این بازی بین المللی به شهر همدان، حالا درصدد توسعه فوتبال و فوتسال حبابی در سطح شهرستان ها است.

* ترکیب تیم رسانه ورزش همدان:

محمد حسامی (خبرگزاری تسنیم)، مجتبی دی آبادی (خبرگزاری فارس)، حامد صیفی (روزنامه همدان پیام)، محمدحسین نوری فر(روزنامه همدان پیام)، امیر غلامی (هفته نامه آوای الوند)، مجید بیات (روزنامه همدان پیام)، جواد همدانی (ماهنامه اکباتان)، حمید غلامی (هفته نامه آوای الوند)، محمود نظری (کاریکاتوریست)، مجتبی اعظمی (خبرنگار آزاد).

سرپرست:فرشید گل محمدی (خبرگزاری فارس)، سرمربی: میثم ناصرنژاد (خبرگزاری ایرنا)، مربی: سعید شاهسوند (خبرگزاری تسنیم). مدیر پشتیبانی: محمدرضا بهرامی صفت (خبرگزاری مهر).
نخستین دوره رقابت های فوتسال حبابی قهرمانی کشور قرار است اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود و همدان یکی از متقاضیان میزبانی این دوره از بازی ها است.
فوتبال و فوتسال حبابی در واقع ترکیبی از فوتبال، زوربینگ و کشتی سومو است.
این رشته ورزشی برای نخستین بار توسط 2 نروژی به نام های یوهان گلدن و هنریک الوستاد ابداع شد.
فوتبال و فوتسال حبابی یکی از انجمن های زیر شاخه فدراسیون ورزش های همگانی کشور است و نزدیک به 2 ماه در همدان فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار