همراه اول
21. اسفند 1395 - 9:48   |   کد مطلب: 30530
واکنش مدیرعامل سابق پاس ادعاهای پیرامون پرونده "کوتو"
مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان نسبت به مسائل پیش آمده پیرامون پرونده "کلیرواتر کوتو" و کسر 6 امتیاز از قهرمان آسیا، صحبت‌های مدیرعامل فعلی پاس واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مثل همیشه پاس همدان دچار یک معضل بزرگ شد و طبق عادت همیشگی، مدیران عامل توپ را به زمین هم می‌اندازند. معلوم نیست در این باشگاه در چند سال اخیر چه گذشته که هر فردی، دیگری را مقصر اشتباهات می‌داند و حتی اگر مستندات لازم هم رو کنند، باز مشخص نمی‌شود که حق با کدام فرد است. قصه عجیبی است این حضور پاس در همدان!

این بار "بهرام یدی" پیرامون مسائل رخ داده درباره پروند بازیکن جعلی برزیلی و کسر 6 امتیاز از پاس، به خبرنگار ما گفت: 17 اردیبهشت ماه سال 93 مدیرعامل پاس شدم و چند روز بعد 2 نامه کسر امتیاز به ما خورد. برای پرونده "ساشا کلونیجا" 140 میلیون تومان از جیب هزینه کردم و طلب 175 میلیون تومانی "اکمل هولماتوف" را هم با 150 میلیون تسویه کردیم. شهریور 93 هم نامه "کوتو" به باشگاه آمد و در آن نوشته شده بود که رأی صادر و اگر باشگاه پول این بازیکن را پرداخت نکند 6 امتیاز از پاس کسر خواهد شد. این هنر ما بود که موضوع را از سال 93 تا به امروز کِش دادیم و تنفس گرفتیم.
وی ادامه داد: فیفا در زمان عبدالحمید رمضانی نامه‌ای چند برگی به باشگاه ارسال می‌کند و از سوی او نیز دفاعیه‌ای به فیفا ارسال نمی‌شود. وقتی نامه کوتو به ما خورد طبق قانون هیچ راهی برای تغییر رأی وجود نداشت و ما مجبور به واریز بدهی این بازیکن بودیم. البته اقدامات خودمان را از طریق آگاهی همدان، امور بین‌الملل قوه قضائیه و... پیگیری کردیم. تمام کارها را من انجام دادم اما حالا چرا مدیرعامل پاس موضوعات را طوری مطرح می‌کند که انگار بار همه امور روی دوششان بوده است؟
یدی با بیان اینکه چاره‌ای جز پرداخت بدهی کوتو در 2 قسط را نداشتیم، بیان کرد: زمانی که 2 قسط از بدهی کوتو را پرداخت کردیم، باید مسیر شکایت را هم ادامه می‌دادیم و این 2 موضوع هیچ ارتباطی با هم نداشت. محمودی سرپرست باشگاه را به برزیل فرستادیم تا مشکلات را حل کند و اینکه آقایان می‌گویند باشگاه با کوتو توافق کرده که از او شکایتی نشود حرف جالبی است. ما توافق کردیم که در 3 قسط پول او را بدهیم چون باید بدهی‌اش واریز می‌شد. از سویی پیگیر اثبات جعل او نیز بودیم که باز تاکید می‌کنم این 2 موضوع ارتباطی با هم نداشت. چرا عزیزی و رمضانی بعد از من قسط سوم این بدهی را پرداخت نکردند؟ مگر وقت برای این کار نبود؟ همین محمودی به تقی رحیمی تاکید کرد که پول کوتو را در اسرع وقت بدهید چون برای باشگاه مشکل ایجاد می‌کند.
مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان در ادامه عنوان کرد: از وقتی که تقی رحیمی مدیرعامل پاس شد تا به امروز فرصت کافی برای پرداخت بدهی این بازیکن برزیلی وجود داشت. فیفا با ما شوخی ندارد و مسئولان باشگاه باید برای حل این مشکل اقدام می‌کردند. از سال 93 تا به امروز برای این پرونده تنفس گرفتیم و این یک هنر بود. اما امروز همه ما را متهم می‌کنند.
وی در پایان گفت: من با سند و مدرک حرف می‌زنم و حاضرم با هر مدیرعاملی که دوست دارد هرجا حتی مراجع قضایی برویم تا آن وقت ببینیم چه فردی در این پرونده مقصر بوده و هست. هرجا لازم باشد پاسخگو خواهم بود چون مدارک همه اقداماتی که انجام شده موجود است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار