همراه اول
22. اسفند 1395 - 8:02   |   کد مطلب: 30539
مدیرعامل پاس همدان: درهای باشگاه به روی آقایان دلسوز باز است!
مدیرعامل باشگاه پاس همدان با رد ادعاهای اخیر مبنی بر بازگشت پاس به تهران گفت: قرار نیست پاس جایی برود و نمی دانم عده ای برچه اساسی این ادعا را مطرح می کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمد تقی رحیمی افزود: اگر آقایان دلسوز واقعی برای کمک به پاس در جهت بازگتش به دوران اوج هستند، درهای باشگاه به روی آنها باز است.
وی اضافه کرد: پاس امسال با هزینه ناچیز و با شایستگی به مرحله نهایی صعود کرد اما اشتباهات صورت گرفته در سال های قبل در پرونده کوتو باعث شد تا از این فرصت طلایی محروم شویم.
رحیمی بیان کرد: بازهم می توانیم موفقیت امسال را تکرار کنیم منتهی باید از حالا به فکر تامین نیازهای تیم با حداقل هزینه ها باشیم ضمن اینکه برنامه ریزی خوبی برای سال آینده تدوین کرده ایم که نیاز به تصویب هیات مدیره است.
وی با ابراز خرسندی از انتخاب عباس صوفی به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال همدان گفت: صوفی با کوله باری از تجربه به عنوان مهره قابل اتکا و ارزشمند در فوتبال همدان به شمار می رود که مایه دلگرمی باشگاه های فوتبال از جمله پاس خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه پاس براساس تبعیت بر اصل 44 قانون اساسی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، به همدان انتقال یافت گفت: همدانی ها پاس را نجات دادند چرا که قرار بود منحل شود و اگر چنین رقم می خورد به سرنوشت تلخ تیم هایی نظیر بانک ملی که اکنون فقط خاطراتشان تداعی می شود، باقی می ماند.
وی افزود: فرصت برای بازگرداندن پاس به دوره اوج خود وجود دارد و می توان با حمایت مسئولان به ویژه مهندس محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و مهندس عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کرد.
رحیمی با بیان اینکه نزد خدای خود بابت استفاده بهینه و منصفانه از بیت المال در جهت تیمداری پاس روسفید هستم، گفت: امسال با حداقل هزینه تیمی قدرتمند را مهیای مسابقات کردیم هر چند دست تقدیر در این بود که از ادامه راه محروم بمانیم.
وی با تشکر ویژه نسبت به هواداران تیمش و نیز مسوولان گفت: مسوولان همواره حمایت از تیم را داشته اند و دارند ضمن اینکه قدردانی ویژه دارم از هواداران که برای حمایت و تشویق تیمشان در سرما و گرمای هوا سنگ تمام گذاشته اند.
وی با اشاره به اینکه امسال پاس را با هدف بومی سازی و بومی گرایی تشکیل دادیم، گفت: سال آینده نیز از ظرفیت های بومی استان در تیم استفاده می کنیم و بازیکنان مستعد استان را قرار است در برنامه تست گیری انتخاب و عضو تیم کنیم. از مسئولان می خواهم که از هم اکنون به فکر مایحتاج ضروری تیم باشند تا ضمن تامین نیازها، از اردیبهشت ماه سال آینده بتوانیم برنامه ریزی فنی را در تیم داشته باشیم و با تشکیل کادر فنی مقتدر و باتجربه، از ظرفیت های بالقوه لیگ دو برای بستن تیمی قدرتمند اقدام کنیم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار