همراه اول
22. اسفند 1395 - 12:27   |   کد مطلب: 30548
در طرح امداد و نجات نوروزی 12 پایگاه ثبات و چهار پایگاه موقت در همدان فعال خواهند بود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی 12 پایگاه ثبات و چهار پایگاه موقت فعال خواهند بود که امداد هوایی نیز در کنار این پایگاه‌ها به صورت ثابت فعال است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،بهروز کارخانه‌ای پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح طرح نوروزی هلال احمر در استان پرداخت و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان 188 نفر پرسنل دارد که 65 نفر از این تعداد رسمی و مابقی قراردادی و پیمانی هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 28 درصد خانم و 72 درصد آقایان هستند، گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی 12 پایگاه ثبات و چهار پایگاه موقت فعال خواهند بود که امداد هوایی نیز در کنار این پایگاه‌ها به صورت ثابت فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه در این طرح 2 هزار و 160 نفرروز طی 20 روز ارائه خدمت می‌کنند، افزود:این طرح از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت که در این  مدت 2 هزار و 160 نفر نجاتگر فعال خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در طول نوروز 15 آمبولانس در پایگاه‌ها مستقر هستند، گفت:در طول این ایام 15 آمبولانس نیز به صورت پشتیبان فعال خواهند بود.

 

فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار