همراه اول
23. اسفند 1395 - 22:56   |   کد مطلب: 30566
درگیری خونین در دربی شمال/ دیدار نساجی و خونه به خونه نیمه تمام ماند +عکس
دیدار خونه‌به‌خونه بابل - نساجی قائمشهر در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول به علت درگیری تماشاگران دو تیم نیمه تمام ماند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،دیدار خونه‌به‌خونه - نساجی قائمشهر در حالی از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل آغاز شد که این دیدار به خاطر درگیری شدید هواداران دو تیم، نیمه تمام ماند و به زمان دیگری موکول شد.

در اواسط نیمه دوم، هواداران دو تیم به زمین ریختند و با یکدیگر درگیر شدند. پس از وقفه نسبتاً طولانی، این دیدار در نهایت لغو شد.

ماجرا از کجا شروع شد؟

فارس نوشت: نیمه اول بازی دو تیم نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و گویا این نتیجه به مذاق هواداران بابلی خوش نیامد و دقایقی مانده به پایان بازی در نیمه نخست، با پرتاب سنگ و صندلی از مهمانان قائم‌شهری خود پذیرایی کردند.

بابلی‌ها بعد از به ثمر رساندن گل تساوی خونه‌به‌خونه به سمت هواداران نساجی آمدند و بعد از پاره شدن فنس به دلیل ازدحام جمعیت آغازگر درگیری بودند و نیروی انتظامی بابل به حمایت از آن‌ها به سمت هواداران نساجی اسپری فلفل و گاز اشک آور زده است و همین امر سبب شد چندتن از هواداران تیم نساجی بیهوش شوند.

نزدیک به 30 نفر از هواداران تیم فوتبال نساجی با گاز اشک‌آور عوامل نیروی انتظامی پذیرایی شدند.

می‌توان گفت فاجعه‌ای در استادیوم غیر استاندارد شهدای 7تیر بابل رخ داد چراکه این ورزشگاه امکانات اولیه برای برگزاری بازی با این حساسیت را ندارد.

بعد از کش مکش‌های فراوان یگان ویژه وارد استادیوم شد ولی بازیکنان نساجی اعلام کردند با شرایط موجود حاضر به ادامه بازی نیستند.

نکته جالب این است که مأموران دوربین‌های خبرنگاران قائم‌شهری و رسانه‌های کشوری را ضبط کرده و آنها اجازه فیلم برداری از این اتفاقات را ندارند .

از دیگر نکات این بازی این است شبکه تبرستان هیچ اشاره‌ای به این درگیری نکرد و به جای نشان دادن صحنه‌های درگیری و سنگ پرانی تصاویری از سنگ نوردی را در حال پخش دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار