همراه اول
24. اسفند 1395 - 11:08   |   کد مطلب: 30574
 عابربانک ورزش همدان، طلای نایاب
شهرام شیروانی بدون تردید یکی از چهره های ماندگار و بیادماندنی تاریخ ورزش همدان لقب گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از  دی اسپورت، عابر بانک ورزش همدان سالهاست بدون چشم داشتی، ورزش و ورزشی ها را در کنار هزاران مشغله کاری خود زیر چتر حمایت قرار می دهد.

 

شیروانی به اعتقاد خیل وسیعی از ورزشی های همدان بسان طلایی نایاب است که نظیرش کمتر دیده می شود.

 

مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر همدان تاکنون در قبال کمک های میلیونی به تیم ها و قهرمانان ورزشی، حتی ذره ای به فکر منافع شخصی و منفعت طلبانه ای که این روزها برخی به دنبالش هستند، نبوده و نیست و همانند پدری بزرگ اندیش و ورزش دوست، دنیایی از امید و انگیزه را در دل ورزشی ها ایجاد کرده است.

 

او بارها برای پایدار ماندن شان و منزل شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، آبروداری کرده و میلیون ها تومان از هزینه شخصی صرف چرخه مالی ورزش این استان داشته است.

 

شهرام شیروانی امروزه نه به عنوان یک سرمایه دار موفق در بخش گردشگری، بلکه یک خیر نیکوکار و محبوب نزد اهالی ورزش استان همدان دارای جایگاه ویژه ای است.

 

منش پهلوانانه و خلق و خوی صمیمی بزرگ مرد بخش سرمایه گذاری صنعت گردشگری، ورزشی ها را نیز شیفته خود ساخته است.

 

این روزها که اوضاع نه چندان مطلوب بخش اقتصادی و درآمدی، ورزش را محدود و گاها محروم از میزبانی ها و سایر فعالیت های چشمگیر کرده است، شهرام شیروانی همچنان در پرداخت هزینه ها در حوزه ورزش چشم پوشی نمی کند.

 

وی در حالیکه هیچ مسئولیت و منفعتی در ورزش ندارد، بارها تیم های ورزشی را تحت حمایت قرار داده است.

 

از رقابت های زیر 14 ساله های آسیا گرفته تا چتر حمایتی بر سر والیبال همدان، مسابقات جام جهانی هنرمندان و بسیاری از ریز و درشت ورزش این استان که تماما نشان از علاقه وافر عابر بانک و سرمایه دار گردشگری این استان به ورزش دارد.

 

این طلای نایاب هیچ گاه موجب یاس و نا امیدی نشده و هر اندازه که در توانش بوده، نسبت به تزریق انگیزه در دل صدها قهرمان ورزشی استان همدان پیش قدم بوده است.

 

در این روزهای پایانی سال و بنا بر رسالت خود احترام می گذاریم به بزرگ مرد و خیر دوست داشتنی ورزش همدان که هرگز نخواست نامش در این مسیر نیت خالصانه مطرح شود اما واقعیت را باید گفت تا همگان بدانند همچنان هستند دلسوزان و ورزش دوستانی که مایه دلگرمی قهرمانان بوده و خواهند بود.

نویسنده: میثم ناصرنژاد

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار