همراه اول
26. اسفند 1395 - 12:32   |   کد مطلب: 30602
پیام پدر ایران برایم مسرت بخش بود / سفر کربلا بهترین عیدی سال نو / تمام اولین ها در سال 95 رقم خورد
مربی با اخلاق ایرانی در خصوص پیام رهبری اظهار داشت : پیام رهبری واقعا وقتی برای اولین بار دیدم باورم نمی شد که پدر ایران برای شخص من پیام داده باشند و این پیام خیلی برایم قابل احترام است و هر چه به مرور می گذرد خوشحال تر می شوم و متوجه این اتفاق بزرگ می شوم .

 

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سکینه خدابنده لو» مربی تیم تیراندازی بانوان، کسی بود که در افتتاحیه المپیک با پوشش چادر در رژه کاروان المپیک شکوه حجاب و عفاف را به نمایش گذاشت .

 

بانوی محجبه همدانی که به عنوان چهره شاخص ورزشی در ایران در سال 95 برگزیده است در گفت و گویی صمیمی با خبرنگار همدان ورزش گفت: در خصوص اتفاقی که در المپیک برای من افتاد و بازتاب های زیادی به دنبال داشت چیزی نمی توانم بگویم چون این اتفاق از قبل برنامه ریزی شده نبود و طبق تمام مسابقاتی که به پوشش و حجاب حضور داشتم در این رویداد ورزشی نیز با پوشش معمولی خود حضور یافتم .

 

وی ادامه داد : بازتاب های گسترده این پوشش در رسانه ها و شبکه ها به علت پربیننده بودن این رویداد بزرگ بود چرا که در تمام مسابقات نیز می توانست بازتاب داشته باشد اما به علت اینکه تعداد بازدید کننده ها در سایر مسابقات کم است بازتاب ندارد .

 

 

مربی توانمند و با اخلاق همدانی اظهارداشت: خیلی از ورزشکاران هستند که حجاب و پوششی ارزنده تر دارند اما گمنام هستند ، همیشه وقتی یک اتفاق خاص می افتد و خارج از فکر دیگران است شاخص می شود .

 

وی با اشاره به بازتاب های مثبت و منفی که این عمل داشت افزود: نظرات مثبت خیلی بیشتر بود  و هر کسی نظر شخصی خود را داد .

 

پیام تقدیر پدر ایران قابل ستایش است

 

مربی با اخلاق ایرانی در خصوص پیام رهبری اظهار داشت : پیام رهبری واقعا وقتی برای اولین بار دیدم باورم نمی شد که پدر ایران برای شخص من پیام داده باشند و این پیام خیلی برایم قابل احترام است و هر چه به مرور می گذرد خوشحال تر می شوم و متوجه این اتفاق بزرگ می شوم .

 

 

وی ادامه داد: من احساس می کنم بعد از المپیک رسالت بزرگی برای من ایجاد شد و بتوانم این رسالت را تا پایان به بهترین شکل انجام دهم.

 

 

بهترین اتفاقی که برایتان در سال 95 اتفاق افتاده است ؟

حضور در المپیک و مهمتر از آن سهمیه گرفتن شاگردم برای المپیک خیلی برایم ارزشمند بود و چون اولین بانویی بودم که به عنوان مربی توانستم در المپیک حضور یابم خوشحال کننده بود .

 

  بهترین اتفاقی که دوست داشتید برایتان بیفتد؟

در المپیک ریو در رشته تیراندازی دوست داشتم مدال کسب کنیم و با مدال برگردیم .

 

کدام تصمیم لحظه سال تحویل 95 را عملی کردید؟

 سال 95 می توان گفت  تمام اولین ها برایم اتفاق افتاد و دوست داشتم مدال جهانی کسب کنیم که خوشبختانه در مسابقات جهانی در هند کسب شد .

و حضور در المپیک بود که حضور یافتم و یک دوره بسیار ارزشمند مربی گری بود که خوشبختانه دیروز این دوره تمام شد .

 

بهترین عیدی که در ایام نوروز گرفتید ؟

 

هدیه خاصی نبوده است اما چند روز پیش به عنوان با اخلاق ترین  مربی انتخاب شدم و یک سفر کربلا هدیه گرفتم که فک می کنم بهترین هدیه ای بود که تا به حال گرفتم .

 

دوست دارید لحظه تحویل سال کجا باشید ؟ خیلی سالها است که آرزو دارم در حرم امام رضا (ع) باشم و همیشه دوست داشتم حال و هوای حرم را در لحظه تحویل سال حس کنم .

 

بهترین آرزویی که در سال 96 دارید ؟

بزرگترین آرزوی من بهبود وضع معیشت مردم است امیدوارم کشورم سال آینده در تمام زمینه ها توسعه یابد و به خصوص وضعیت معیشتی مردم بهتر شود . چون معمولا بریا رفت و آمدم از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنم از نزدیک با وضع زندگ آن ها در ارتباط هستم ومشکلات آن ها را حس میکنم .

 

به لحاظ ورزشی آرزو میکنم سال پرمدالی داشته باشیم و در مسابقات نوجوانان سال 6 در رشته تیراندازی بتوانیم مدال کسب کنیم .  

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار