همراه اول
28. اسفند 1395 - 23:39   |   کد مطلب: 30622
وکیل 'کلییر واترکوتو' بازیکن اهل برزیل و سابق پاس 20 روز به مسئولان این تیم فرصت داد تا نسبت به تسویه مالی این بازیکن اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش به نقل از ایرنا وکیل این بازیکن شاکی روز گذشته (پنجشنبه) در تماس با مدیرعامل باشگاه پاس نسبت به پرداخت باقی مانده مطالبه این بازیکن برزیلی تاکید و هشدار داد؛ در صورت امتناع نسبت به رای دوم فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) مبنی بر سقوط به لیگ دسته سه کشور اقدام می کند.

' کلییر واترکوتو ' بازیکن اهل برزیل بابت طلب خود از تیم پاس به فیفا شکایت کرد و فدراسیون جهانی با تایید این ادعا، پاس را محکوم به کسر 6 امتیاز کرد.
در رای فیفا آمده است که در صورت پرداخت نشدن بدهی این بازیکن، پاس به لیگ پایین تر سقوط می کند.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان با تایید این خبر گفت: وکیل قانونی کوتو در تماس روز گذشته اعلام کرد که تنها 20 روز به باشگاه پاس برای پرداخت بدهی فرصت می دهد.
محمدتقی رحیمی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: حتی وکیل این بازیکن حاضر به مذاکره نشده و عنوان داشت که این بدهی را باید مستقیم دریافت کنند.
وی اضافه کرد: با وجود رایزنی های فراوان ، متاسفانه فیفا این رای را در گذشته صادر کرده و اخیرا به مرحله اجرا گذاشته است.
وی بیان کرد: تیم پاس با وجود صعود به مرحله نهایی لیگ دسته 2 فوتبال کشور، براساس رای فیفا نتوانست صعود کند و محکوم به کسر 6 امتیاز شد و حالا در بخش دوم حکم فیفا با خطر سقوط به لیگ دسته سه کشور مواجه هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر بدهی این بازیکن بنا بر رای فیفا ظرف این مدت تعیین شده پرداخت نشود، سقوط پاس به لیگ سه حتمی است.
پاس هم اینک در لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد و در 9 سال گذشته یکی از ناکام ترین و پرهزینه ترین تیم های فوتبال ایران لقب گرفت.
این تیم امسال با کمتر از 900 میلیون تومان روانه لیگ دسته 2 فوتبال کشور شد و نتایج مطلوبی کسب کرد و هوادارانش امیدوار به صعود بودند که در نهایت به دلیل بدهی های قبلی نتوانست به راه خود ادامه بدهد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار