همراه اول
28. اسفند 1395 - 23:44   |   کد مطلب: 30626
رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان گفت: استان‌همدان با داشتن مربیان توانمند استعدادیاب در کشور حرف اول را می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش مرتضی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استعدادیابی هیئت دوومیدانی در جشنواره همگانی استعدادیابی اظهار داشت: از تمامی شهرستان‌های استان به غیر از رزن استعدادیابی گسترده‌ای انجام و بیش از ۵ هزار و ۶۰۰۰ نفر در این طرح استعدادیابی شدند.

وی افزود: خوشبختانه استعدادهای ناب و خوبی از میان این نفرات شناسایی شدند که تمامی آن‌ها را تحت پوشش هیئت دوومیدانی استان قرار داده ایم.

رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره همگانی استعدادیابی گفت: در مراسم اختتامیه جزو ۳ گروه اول بودیم و خوشبختانه مورد استقبال نیز قرار گرفت.

خورشیدی بابیان اینکه استعدادیابی در چند مرحله زیر نظر وزارت خانه و فدراسیون دوومیدانی انجام شد تا بهترین نتیجه حاصل شود، گفت: باید این نفرات استعدادیابی شده را حفظ کرد.

وی بااشاره به اینکه دوومیدانی جاذبه زیادی از نظر پول‌سازی نسبت به سایر رشته ها مانند فوتبال، والیبال و کشتی ندارد اما باید این اعتمادسازی را در بین خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها ایجاد کنیم که در این رشته که حداقل تنش ها و حاشیه‌ها را دارد، ماندنی شوند، عنوان کرد: شاید در کمتر از ۲ سال آینده اولین نتایج این استعدادیابی در مقطع نونهالان و نوجوانان مشخص شود و نفرات زیادی از همدان در کشور مطرح شوند.

خورشیدی بابیان اینکه همدان جزو بهترین استان های کشور از نظر استعدادیابی است، گفت: در مسابقات انتخابی تیم نونهالان ۳ نماینده قطعی در اردو داریم که در آینده نزدیک به ۶ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار