همراه اول
16. فروردين 1396 - 10:22   |   کد مطلب: 30776
فعالیت کلیه باشگاههای دولتی و خصوصی منوط به اخذ مجوز و در سایه قانون امکان پذیر است
محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ، در اولین سرکشی و بازدید از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در سال جدید گفت :فعالیت کلیه باشگاهها، منوط به اخذ مجوز و در سایه قانون امکان پذیر است و طبق قانون هر فعالیت ورزشی که در منطقه انجام میشود می بایست تحت نظر اداره ورزش و جوانان باشد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند تصریح کرد: مشکلات باشگاه ها و اماکن کلی و سراسری و خاص هستند و ما چون در برابر قشر حساس جامعه یعنی نوجوانان و جوانان قرار داریم باید مطابق قانون عمل کنیم تا خدشه ای به آینده این قشر وارد نشود .وی در ادامه با اشاره به اینکه در باشگاه های بدنسازی قرص و مکمل به فروش میرسد و یا تجویز میشود گفت :به دلیل اینکه مصرف هر گونه دارو و یا مکمل ورزشی میبایست تحت نظر پزشک متخصص انجام شود نه یک مدیر یا مربی باشگاه ، توزیع و فروش و تجویز این قبیل موارد مطلقاً ممنوع است و در صورت مشاهده باشگاه مربوطه به شدت برخورد خواهد شد .
ودر پایان هماهنگی بین باشگاه های خصوصی و هیئت بدنسازی و پرورش اندام ،نهادینه کردن اخلاق در ورزش ،برگزاری سمینار و کارگاه های اموزشی و ... انجام گردد

دیدگاه شما

آخرین اخبار