همراه اول
18. فروردين 1396 - 23:58   |   کد مطلب: 30811
تماس ستاره پرسپولیس با سردار آزمون
در روزهای اخیر مانند سال گذشته اخباری درباره پیشنهاد اروپایی به مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،موج رسانه ای تمایل اروپایی ها به جذب طارمی زمانی شکل گرفت که رادیو ورزش یونان در گزارشی نوشت طارمی از دو تیم سرشناس یونان و همین طور روسیه و هلند پیشنهاد دریافت کرده است.

 

در شرایطی که طارمی در چند ماه اخیر یکی از موفق ترین بازیکنان فوتبال ایران بود، درخشش در دیدارهای برون مرزی برای پرسپولیس و تیم ملی باعث شد خبرهایی درباره پیشنهاد اروپایی ها به او مطرح شود.

 

 

اما در شرایطی که گفته می شود طارمی فعلا تصمیمی برای خروج از پرسپولیس ندارد، با خبر شدیم او در چند روز اخیر با سردار آزمون مهاجم لژیونر تیم ملی که رابطه صمیمانه ای با او دارد درباره این موضوع به صحبت پرداخته است. مهدی پس از با خبر شدن از پیشنهاد اروپایی ها بلافاصله با سردار آزمون تماس گرفته و درباره حضور در لیگ یونان با لژیونر سرشناس فوتبال ایران مشورت کرده است.

 

سردار آزمون تا امروز چندین بار در صحبت هایی رسمی اعلام کرده بود جای طارمی در فوتبال اروپاست و همواره این بازیکن را تشویق به حضور در فوتبال اروپا کرده است هر چند نگاه سردار درباره لیگ یونان متفاوت است و به اعتقاد او طارمی می تواند صبر کند و در انتظارپیشنهادهای جدی تر از دیگر لیگ های اروپایی باشد تا تصمیم درست تری بگیرد

 

انتهای پیام/

منبع:فرتاک ورزشی

دیدگاه شما

آخرین اخبار