همراه اول
20. فروردين 1396 - 9:24   |   کد مطلب: 30838
نامتعارف بودن شهریه باشگاه های خصوصی سال 96 در همدان
برخی باشگاه ها شهریه خود را بیش از 30 درصد افزایش داده اند! نکته جالب توجه تقسیم بندی سانس های خصوصی و عمومی است و در سانس های عمومی هم جای سوزن انداختن نیست چه برسد به تمرین منظم و اصولی! همچنین برخی از باشگاه ها به بهانه افزودن آپشن های مختلف اقدام به افزایش سرسام آور شهریه ها کرده اند.

 

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،افزایش شهریه باشگاهها و بیمه ورزشی مثل تمام موارد دیگر هر ساله مقداری بر آن افزوده می شود که در سال 96 برخی از باشگاههای استان همدان مبلغ شهریه خود را به طور قابل توجهی افزایش داده اند و باعث نارضایتی ورزشکاران شده اند .

 

نامتعارف بودن شهریه باشگاه های خصوصی به ویژه در بخش بانوان صدای مردم را در آورده است. برخی باشگاه ها شهریه خود را بیش از 30 درصد افزایش داده اند! نکته جالب توجه تقسیم بندی سانس های خصوصی و عمومی است و در سانس های عمومی هم جای سوزن انداختن نیست چه برسد به تمرین منظم و اصولی! همچنین برخی از باشگاه ها به بهانه افزودن آپشن های مختلف اقدام به افزایش سرسام آور شهریه ها کرده اند.

 

 

در این مورد با یکی از مربیان و باشگاه داران در قسمت بانوان به گفتگو پرداختیم .

 

خانم م .م به خبرنگار ما گفت : متاسفانه چندین سال است که ما دچار این مشکل شده ایم و همان طور که همه می دانیم اجاره بها در استان همدان و بالاخص در سطح شهر همدان با تهران برابری می کند و به همین دلیل باشگاه دارانی که باید تعرفه خود را بیشتر از مبلغ بیان شده افزایش دهند سانس ها را به دو قسمت عمومی و خصوصی تقسیم می کنند .

 

وی ادامه داد: البته باشکاه های به نام و شلوغ معمولا این کار را انجام می دهند چون سریعا سانس های عمومی آن ها که طبق تعرفه است پر می شود و بقیه افراد باید در سانس های خصوصی ثبت نام کنند . و باشگاه دار ناچار است برای تهیه اجاره بها خود این کار را انجام دهد .

 

م. م در پایان گفت: بهتر است مسئولان دستگاه ورزش استان همدان به این مشکل رسیدگی کنند وگرنه مصداق سالی که نکوست از بهارش پیداست! خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار